خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین(ع)

راهیان نور بهترین لحظات زائران را در رزمگاه شهدا رقم می زند

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: اردوهای راهیان نور بهترین لحظات عمر زائران را در جوار رزمگاه شهدا و رزمندگان اسلام رقم می زند.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

راهیان نور بهترین لحظات زائران را در رزمگاه شهدا رقم می زند

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی توام با بصیرت و معنویت، لازمه خصلت امروز جوانان و آحاد ملت در برابر دسیسه های سخت و نرم دشمنان است و این امر مهم، با سفر به مناطق عملیاتی و رزمگاه شهدا و رزمندگان اسلام به خوبی محقق می شود.

وی با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به شمال غرب و غرب کشور بیان داشت: بازدید از یادمان ها و قتلگاه شهدا در غرب و شمالغرب کشور در اوقات فراغت تابستان تاثیرگذاری بالایی در جوانان است دارد و در واقع این اردوها، بهترین لحظات عمر زائران بخصوص جوانان را که دوره انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده و رشادت های شهدا را ندیده اند، در جوار مزار شهدا رقم می زند.

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) عبارت "زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" از رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار داد و گفت: یکی از راه های فرهنگ سازی، اردو های راهیان نور است که راه شهدا برای همه مردم تبیین شود زیرا دشمنان اسلام در تلاشند راه و آرمان شهدا را در جامعه محو کنند تا روحیه شعادت طلبی برای کشور های دیگر الگو نشود.

وی افزود: در همین راستا ناحیه امام حسین(ع) اولین ناحیه ای است که اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق غرب و شمالغرب با محوریت سرمربیان صالحین و مربیان، سرگروه ها و مسئولان تعلیم تربیت پایگاه ها آغاز کرده است.

یادآور می شود: اعزام کاروان های راهیان نور ناحیه امام حسین(ع) از 10 مرداد آغاز شده و در قالب چهار سری اعزام، 16 دستگاه اتوبوس و 640 نفر تا 21 مرداد ادامه خواهد داشت.


ارسال نظرات