خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور:

در برابر خانواده شهدا شرمنده ایم/ مسئولان لیاقت حل مشکلات این خانواده ها را ندارند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: اگر در رفع مشکلات خانواده های شهدا کوتاهی می شود؛ ما شرمنده خون شهدا هستیم. در واقع مسئولان لیاقت رسیدگی و حل مشکلات شما را ندارند.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۴۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور صبح امروز در دیدار با خانم لیلا قلندری همسر شهید فرخی و دختر شهید قلندری اظهارکرد: مشکلات دنیوی زیاد است؛ اما همین که شما هم دختر و هم همسر شهید هستیدمعلوم است که مشکلاتتان کمتر است و در واقع کسانی مشکل دارند که از این عنایت پروردگار بی بهره مانده اند.

 

وی افزود: پدر و همسر شما در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند، این دنیا فانی است و اصل آخرت است که باقی می ماند.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: خانواده شهدا خیلی بزرگوارند و وقتی که شما را می بینیم، می بینیم که چقدر کوچک و شرمنده شما هستیم.

 

کارگر تاکید کرد: خانواده شهدا افتخار کشور و اسلام هستند و اگر در رفع مشکلات شما کوتاهی می شود؛ ما شرمنده شما و خون شهدا هستیم. در واقع مسئولان لیاقت رسیدگی و حل مشکلات شما را ندارند.

 

وی اظهارکرد: بنده امروز که خدمت شما رسیده ام بسیار خوشحالم و از اینکه در منزل شما هستم احساس افتخار می کنم. اینجا از بهترین کاخ های دنیا هم بهتر و ارزشمندتر است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه در مقطعی از زمان اتفاقی در کشور افتاد و بهترین انسان های عالم در این اتفاق برچیده و شهید شدند افزود: وقتی در سیر زندگی شهدا و رزمندگان قرار می گیریم ، می بینیم که این افراد اصلا زمینی نبوده و نیستند و مدتی را در زمین مهمان شدند و دوباره به آسمان پرکشیدند.

 

کارگر تصریح کرد: خانواده شهدا بسیار ارزشمند هستند و خداوند از این افراد راضی است. امیدواریم که این خانواده ها هم از ما راضی باشند و برایمان دعا کنند. در واقع همه مردم باید از خانواده شهدا بخواهند که برایشان دعا کنند.

 

وی بیان کرد: هم اکنون سرهنگ قاسمی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هستند و بزودی هم فرمانده سپاه این استان می شوند، از شما می خواهم که هر مشکلی که داشتید به ایشان مراجعه کنید. همچنین بنده هم هر کاری از دستم برآید برای رفع مشکلات شما انجام می دهم و در خدمت هستم.

 

 

سردار مولوی رئیس مجمع پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی هم در این دیدار اظهارکرد: شهید قلندری و فرخی از ساکنان روستای گسک بودند.

وی افزود: مردم این روستا افرادی متدین، انقلابی و مانوس با اسلام بوده و هستند. در زمان انقلاب هم به مبارزه با شاه می پرداختند و در زمان برخورد با طرفداران نظام شاهنشاهی، یکی از فرزندان این روستا به شهادت رسید.

 

مولوی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، روستای گسک یکی از روستاهایی بود که بیشترین رزمنده را به جبه ها فرستاد. این روستا 11 فرزندش را تقدیم جبهه های دفاع مقدس کرده که سه شهید در خارج از روستا دفن هستند.

 
منبع:خاورستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها