رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه:

طرح اوقات فراغت نباید تنها محدود به تابستان باشد

خدرویسی با اشاره به این که بیش از ۴۰ هیئت ورزشی در بخش آقایان و ۲۵ هیئت ورزشی در بخش خانم‌ها در سطح این شهرستان فعالیت می‌کنند گفت: طرح اوقات فراغت نباید تنها محدود به تابستان باشد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۴۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: یوسف خدرویسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه صبح امروز در آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که در سالن ورزشی فجر این شهرستان با حضور مسئولان و هیات‌های ورزشی این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت نباید تنها محدود به تابستان باشد اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی در طول سال همواره اهتمام ویژه‌ای به بحث اوقات فراغت جوانان داشته است.

وی افزود: بیش از 40 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 25 هیئت ورزشی در بخش خانم‌ها در سطح ساوه فعال هستند که در تابستان امسال اغلب این رشته‌های ورزشی برنامه‌های ویژه‌ای برای طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تدارک دیده‌اند که این اداره سعی می‌کند با فراهم کردن شرایط همه جوانان و نوجوانان از این برنامه‌ها بتوانند استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه تصریح کرد : هدف از برپایی و اجرای طرح اوقات فراغت کشف استعداهای جوان و نوجوان در رشته‌های مختلف است که در این راستا در تابستان امسال بیش از 12 هزار نفر در چهار رده سنی با بیش از 140 پایگاه در رشته‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، دینی، مذهبی، علمی و حتی بحث تولید اقتصادی شرکت کردند.

خدرویسی با بیان اینکه هزینه در امور ورزشی یکی از کارهای مقدس است گفت: هزینه در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری و تضمین امر سلامتی در همه ابعاد جسمی، روانی و دوری از آسیب‌های اجتماعی است که امروز متاسفانه به عنوان یک معضل جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد : ساوه در بیشتر رشته‌های ورزشی (رزمی، فوتسال، فوتبال) در سطح استان بعد از اراک را به خود اختصاص داده و در بیشتر رشته‌ها نیز به مقام آسیایی دست پیدا کرده است.

 
 
 
 
ارسال نظرات