خبرهای داغ:
با حضور نماینده قم در مجلس

تمبر یادبود تأسیس پایگاه شهید حسینیان رونمایی شد

مراسم رونمایی از تمبر یادبود تأسیس پایگاه شهید حسینیان با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۶۷۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
تمبر یادبود تأسیس پایگاه شهید حسینیان رونمایی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم رونمایی از تمبر یادبود تأسیس پایگاه شهید حسینیان شامگاه جمعه با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در مسجد فاطمیه برگزار برگزار شد.

حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رحمن بیرانوند مدیر کل پست استان قم، احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه قم، حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول مجمع عالی بسیج قم در مراسم رونمایی این تمبر حضور داشتند.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول مجمع عالی بسیج قم در این مراسم با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا گفت: حرکت در مسیر شهدا مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است که در این زمینه وظیفه داریم منش و سیره شهدا را در جامعه نشر دهیم.

وی با ذکر خاطره ای از رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف شهدا بود و برای تحقق این موضوع جان خود را فدا کردند.

همچنین در پایان این مراسم از حلاج زاده، محمد زرگر، حسین نوحه خوان، حسین هوشیار، علی نادری، حامد محسنی، رضا شیعی مسئولان گذشته پایگاه 5 شهید حسینیان تقدیر شد و همچنین از حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج نیز تجلیل شد.
ارسال نظرات