خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هرسین گفت: هر چه اسلام فضیلت دارد به اسم امیرالمؤمنین (ع) است و تاریخ اسلام هر چه رشادت، ایثار و جان فشانی دارد در صدر و خط مقدم آن ، نام حضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) قرار دارد که جامع تمام فضائل و خوبی هاست.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، حجّت الاسلام باقری در نمایش بازسازی واقعه عظیم غدیر خم که با همّت همّت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرسین برگزار گردید اظهار کرد : هر چه اسلام فضیلت دارد به اسم امیرالمؤمنین (ع) است ، تاریخ اسلام هر چه رشادت ، ایثار و جان فشانی دارد در صدر و خط مقدم آن ، نام حضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) قرار دارد که جامع تمام فضائل و خوبی هاست  .

امام جمعه شهرستان هرسین در جمع مردم شیعی و ولایتمدار شهرستان هرسین افزود : حضرت امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) خود و همة خانواده اش را در راه اسلام فدا کرد همچنان که ولادت و شهادت ایشان در خانة خدا بود و در فضیلت مولای متقیان همین بس که آن حضرت علاوه بر اینکه خود شهید است بلکه برادر شهید ، پدر شهید و همسر شهید نیز هست و چه فضیلتی بالاتر از این در اسلام وجود دارد که فرد مسلمانی مال و جانش را در راه خدا بدهد .

وی در ادامه افزود : پیامبر عظیم الشّأن اسلام در طول 23 سال رسالت جهانی خود در هر مجلس و محفلی که می نشست شروع به معرفی قرآن مجید و حضرت امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) می نمود .

وی در خاتمه ضمن تشکر از سپاه ناحیه مقاومت بسیج هرسین بابت برگزاری این برنامه با شکوه و معنوی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت بالای موجود در سطح شهرستان هرسین در اجرای مراسم ها و مناسبت های مذهبی ، مردم شهرستان هرسین می توانند به صورت خود جوش با تشکیل ستاد مردمی غدیر همانند دیگر مناسبتهای مذهبی (تاسوعا ، عاشورا و ... ) ، ضمن احیاء این باور دینی و مذهبی در سطح خانواده ها و جامعه و انتقال آن به نسل کنونی و آینده ، واقعه عظیم غدیر خم را هر چه با شکوه تر و مناسب با شأن امیر المؤمنین (ع) در سطح شهرستان هرسین برگزار نمایند .

ارسال نظرات