امام جمعه کمیجان

ملت ولایی ایران در دوران دفاع مقدس پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند

امام جمعه کمیجان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مقابله با دشمن، پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین، بسیجیان و پایوران ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور در این دیدار با اشاره به مقاومت و دفاع ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: عمل به تکلیف و وظیفه از ویژگی های انسان‌های مومن و متعهد است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران برای انجام وظیفه دینی فرمان ولی‌فقیه زمان را لبیک گفتند و به دفاع همه جانبه از ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

امام جمعه شهرستان کمیجان تصریح کرد: حضور و مقابله با دشمن در دوران دفاع مقدس یک وظیفه بود و هرکس در این جبهه حضور پیدا می کرد داوطلبانه به ادای وظیفه و تکلیف شرعی خود می پرداخت.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور با اشاره به روایات و آیات قرآن درباره مقابله با شدمن گفت: خداوند در قرآن کریم در جنگ تبوک مردم را به علت شرکت نکردند و توجه نکردن به دستور پیامبر مبنی بر شرکت در جنگ علیه رومیان سرزنش می کند؛ همچنین امام علی(ع) در نهج‌البلاغه فرمود "ای مردانی که شبیه مرد هستید زمانی که دستور حضور در جنگ را می‌دهم بهانه می‌جوید و شرکت نمی‌کنید".

وی ادامه داد: اما در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی همیشه یاور و مطیع رهبر بودند و با حضور در جبهه‌ها پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند.

امام جمعه کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: 

دفاع مقدس مهر بطلانی بر این تصور بود که در طول تاریخ همواره متجاوزان پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات