خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

جلسه کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان

صبح امروز جلسه کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان در دفتر مدیر کل صدا و سیما برگزار شد
کد خبر: ۸۷۶۲۷۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان صبح امروز جلسه کمیته ارتباطات و رسانه اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان در دفتر مدیر کل صدا و سیما برگزار شد.در این جلسه رئیس کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان بر لزوم انجام دقیق وظایف  این کمیته تاکید کرد.
عبدالحسینی خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز گلستان در جهت انعکاس هر چه بهتر این برنامه ملی پای کار است و با نزدیک شدن به روز اجلاسیه با شیبی تندتر از قبل به انعکاس اخبار اجلاسیه خواهد پرداخت.
مدیر کل صدا و سیمای گلستان افزود: از هفته آینده هر شب دو کمیته از اجلاسیه جهت ارائه گزارش به مردم عزیز در صدا و سیما حاضر خواهند شد و برنامه ها و فعالیتهای خود را تشریح خواهند نمود.
عبدالحسینی اجلاسیه را فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با شهدا دانست و افزود: جوانان امروز که جنگ و شهدا و ایثارگری این عزیزان را درک نکرده اند اجلاسیه فرصت خوبی است که این عزیزان در این فضا قرار گرفته و با شهدای شهر و استان خود آشنا شوند و این وظیفه  در اجلاسیه به عهده کمیته ارتباطات و رسانه قرار دارد که وظیفه ایی سنگین و حساس است.
 
درابتدای این جلسه جانشین و دبیرکمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه نیزبه ارائه گزارش از فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام این کمیته در مهرماه پرداختند   
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها