خبرهای داغ:
آغاز پیش گویی های هاشمی در ماه‌های منتهی به انتخابات؛

شائبه مهندسی انتخابات در صحبت‌های پر از تناقض هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی در سخنانی گفته "رای روحانی در انتخابات 96 تضمین شده است". این سخن از جنس همان شبهه افکنی های پیش از انتخابات در دوره های قبل است اما به گونه ای دیگر... با این حال، خود او نیز به کم کاری دولت اذعان دارد و در ادامه میگوید"تا کنون کار عمده ای برای یکسری نیازهای اکثریت مردم از جمله اشتغال و تورم نشده است"
کد خبر: ۸۷۷۰۳۴۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از 598حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در سخنانی گفته "رای روحانی در انتخابات 96 تضمین شده است". این سخن از جنس همان شبهه افکنی های پیش از انتخابات در دوره های قبل است اما به گونه ای دیگر...

با این حال، خود او نیز به کم کاری دولت اذعان دارد و در ادامه میگوید"تا کنون کار عمده ای برای یکسری نیازهای اکثریت مردم از جمله اشتغال و تورم نشده است" و همچنین در ادامه سخنانش با اظهار نظری متناقض میگوید "اکثر کسانی که به آقای روحانی رای دادند از انتخاب خود راضی هستند".



همه ما رای 51 درصدی روحانی و پیروزی شکننده وی در انتخابات 92 را به یاد داریم، حال سوال این است : اکثر مردمی که مشکل تورم و اشتغال را علیرغم وعده های رنگارنگ ، حل نشده می بینند و خسارتی چون برجام را نیز در کنار سایر خسارتها مشاهده میکنند، چگونه از رای خود به روحانی راضی اند؟؟

اگر فرض کنیم که فقط حتی یک درصد رای دهندگان به روحانی نیز از انتخاب خود ناراضی باشند چگونه رای او در 96 تضمین شده است؟! و هدف از این سخنان و پیش گویی ها در ماههای منتهی به انتخابات چیست؟
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها