خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان و رئیس شورای جهاد علمی استان؛

نقش امروزه ما تمدن سازی نوین اسلامی بر اساس آموزه های اسلام و قران و آرمانهای انقلاب اسلامی است

حسین کریمی اول گفت:با شعار نمی توان اهداف انقلاب را محقق کرد و باید برای تمامی سطوح اعم از فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد ، علم و دانش و .. برنامه ریزی کرد
کد خبر: ۸۷۸۱۲۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان  حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان و رئیس شورای جهاد علمی استان صبح امروز (سه شنبه 2 آذر) در مراسم تجلیل از جهادگران علم و فناوری گلستان اظهار کرد:  تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی منشا تحولات بین المللی شده و قطع یقین هسته و مرکز ثقل تحولات جهانی انقلاب اسلامی است یعنی محور جبهه حق در برابر استکبار جهانی ایران اسلامی است .

 کریمی اول با اشاره به این جمله که نمی شود با شعار اهداف انقلاب را محقق کرد و باید برای تمامی سطوح اعم از فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد ، علم و دانش و .. برنامه ریزی کرد، افزود : نقش امروزه ما تمدن سازی نوین اسلامی بر اساس آموزه های اسلام و قران و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و تداوم دهنده راه ایشان یعنی مقام معظم رهبری است .

وی بیان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی در تمامی سطوح با ما مقابله می کنند چون اهدافی که ما طراحی کردیم مقابل اهداف آنها است و اگر گسترش جهانی پیدا بکند ، می ترسند ، امروز می بینیم شعارهای مقام معظم رهبری در راهپیمایی های آمریکا بر سر دستان آمریکایی هاست .

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد : وضعیت علمی امروز ایران قابل مقایسه با قبل نیست ، امروز ما در نانو رتبه 6 دنیا داریم ، در خیلی دیگر از رشته ها رتبه تک رقمی داریم ، در زمینه هسته ای و پزشکی نیز وضع ما خوب است و اینها به برکت مولفه خودباوری بود که انقلاب اسلامی به مردم تزریق کرد.

کریمی اضافه کرد:  برای اینکه جلوی دشمن بایستیم باید حرف برای گفتن داشته باشیم ، در عرصه جنگ الکترونیک جوانان ما آرکیو 170 آمریکایی را که خیلی پیشرفته و نامرئی بود ، در صحرای طبس نشاندند ، اطلاعات آن را خالی کردند و با مهندسی معکوس مدل بومی آن را ساختند .

وی گفت : مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفتند که من تا نفس دارم از پیشرفت علمی حمایت می کنم و ما باید از این جمله بفهمیم که اگر در روند توسعه علمی کشور کند حرکت کنیم و یا وقفه ای ایجاد شود ، نفوذی ها در مراکز تصمیم گیری نفوذ می کنند لذا ما وظیفه داریم اتاق فکرهایمان را فعال تر کنیم .

رئیس شورای جهاد علمی گلستان تصریح کرد: اوبامایی که به صراحت می گفت بشار اسد باید 6 ماهه برود ، خودش رفت و بشار اسد و جبهه مقاومت ماندند ، امروز او رفت و جبهه مقاومت ماند و این ما را یاد اوایل انقلاب می اندازد که عده ای از این منافقین و توده ای ها و ماتریالیست ها می گفتند سه ماه دیگه و یا شش ماه دیگه انقلاب رفتنی است اما امروز می بینیم که 40 سال از عمر انقلاب می گذرد و سخنان امام و رهبری در تمام جهان منتشر شده است .

کریمی اول با اشاره به اینکه کوچترین وقفه ای در جهاد علمی ما نباید ایجاد شود تاکید کرد: در راستای اجلاسیه شهدا عهد ببندیم که اگر شهدا با خونشان انقلاب را ضمانت کردند ما نیز با علم و قلم خودمان فعالیت کنیم .

این مقام مسئول قول داد : ایده ها و طرح های علمی برتر استان از طرف بسیج علمی استان گلستان مورد حمایت قرار بگیرد .


انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها