به پاس هفت سال زحمات سردار نقدی

پیام تقدیروتشکر سازمان بسیج مداحان کشور از ریاست سابق سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج مداحان به پاس هفت سال زحمات سردار محمدرضا نقدی سازمان بسیج مداحان کشوردر پیامی از ایشان تقدیر و تشکر نمودند .
کد خبر: ۸۷۹۱۴۲۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

ز دلم نمی گریزد  رخ  چون مه تو یارا          نه ز قلب من برونی نه  ز دیده  آشنا را

نروی ز دل که مشکل برود ز خاطراتم         که ز مکتب تو دارم به خدا قسم صفا را

 

برادر عزیز سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

ازاینکه در کنف الطاف خاصه ی الهی هفت سال متوالی را درکسوت خدمت به جامعه ی اسلامی و بسیجیان عزیز و گرانقدر به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر پرداخته اید و اینک که تقدیر الهی توفیق را به آن جناب ارزانی داشته ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی امر بسیج به معنای واقعی ، نهایت سپاس و قدر دانی راخدمت جنابعالی ابراز داریم.

هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه ، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی ، اجرایی، آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی و... از یاد نمی بریم و امیدواریم  که در آینده نیز از حضور پر شور و استمرار همکاری شما در امر بسیج و سازمان بسیج مستضعفین کشور بهره مند و برخوردار باشیم و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله  وصل را به نطاق فراق می کشد ،  رسن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است  که در کنار هم  زیسته ایم  و  در اندوه  و  شادی آن همراه و همگام بوده ایم.

شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره در امر بسیج و سازمان بسیج مستضعفین کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی که در جای جای آن اثر قدم های استوار و همت والای شما برآن موج می زند به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه "بقیة الله خیرٌ لکم"

لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد                                      به گیتی نام خود را جاودان کرد

سازمان بسیج مداحان کشور

ارسال نظرات