خبرهای داغ:
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن؛

هاشمی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی بود

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام کوهستانی با تسلیت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به ابعاد شخصیتی واخلاقی این مجاهد نستوه اظهار داشت: هاشمی از شاگردان خاص امام خمینی (ره) و از مبارزان ا نقلاب اسلامی و بعد از انقلاب نیز از یاران باوفا و مورد اعتماد امام راحل و یار و همسنگر مقام معظم رهبری بود.
وی با اشاره به نقش رییس مجمع تشخصی مصلحت نظام در مبارزه با طاغوت افزود : هاشمی در مبارزه با طاغوت نقش مهمی داشت که مورد توجه امام راحل قرار گرفت لذا در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری ا سلامی نقش کلیدی داشت و بعد از شهادت شهید چمران به دستور امام خمینی (ره) وارد عرصه فرماندهی جنگ شد .
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تصریح کرد : هاشمی رفسنجانی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود به نحوی که سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مقاومت و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت : هاشمی به فرموده پیام رهبری رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و یار انقلاب بود و نام او همراه انقلاب اسلامی تا انقلاب حضرت مهدی (عج) به نیکی و ماندگار یاد خواهد شد .
وی در ادامه ارتحال یار نستوه و انقلابی امام خمینی (ره) و رهبری ، را به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و خانواده محترم آن مرحوم و عموم مردم شریف و ولایتمدار تسلیت عرض کرد و برای ایشان مغفرت ، رحمت و غفران از درگاه خداوند متعال خواستار شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها