خبرهای داغ:
با حضور خادمان شهدا برگزار شد؛

مراسم زیارت عاشورا در جوار مزار مطهر شهدا در قم

مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور خادمان شهدا در جوار 3500 شهید گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۵۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
مراسم زیارت عاشورا در جوار مزار مطهر شهدا برگزار رشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این مراسم با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، معاونان و مدیران و روسای مناطق و اداره کل بنیاد و کلیه کارکنان در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار گردید.

در این مراسم استاد درس اخلاق حوزه علمیه گفت: خدمت به شهدا و خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است و امروز نصیب شما شده و باید قدر این لحظات را بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: حضور شما در این جایگاه بار مسوولیت سنگینی است که باید با ملاطفت، دقت و صبوری در خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران به انجام رسانید و اجر این خدمت را کسب نمایید.

وی ادامه داد: شهدا مایه عزت و آرامش و آسایش ما شدند و با ادامه راه آنان و سیره آنان در زندگی می توانیم راه شان را زنده نگه داریم و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم .

در ابتدای این مراسم زیارت پرفیض عاشورا با حضور خادمان به شهدا و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قرائت شد و سپس خادمان به شهدا با حضور بر سر مزار شهدا با ایشان تجدید میثاق بستند.

هرهفته مراسم زیارت عاشورا صبح روز پنج شنبه در اداره کل و مناطق بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قرائت و ماهی یکبار نیز این مراسم در جوار مزار مطهر شهدای قم برگزار می شود.

ارسال نظرات