خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

نشست بصیرتی در ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم برگزار شد

نشست بصیرتی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت دهه مبارک فجر نشست بصیرتی با حضور محمد ابراهیمی در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.

این کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه اظهار داشت: بزرگترین تحول و رخداد سیاسی قرن نوزدهم، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود و امروزه هندسه قدرت جهانی را انقلاب اسلامی ترسیم می کند.


ابراهیمی با اشاره کوتاهی به علل پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، به تشریح رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: رمز ماندگاری انقلاب ما در دو حوزه است؛ یکی در حوزه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دیگری در اندیشه سیاستمداران دنیا یعنی تفکر سیاستمداران را عوض کرده است که به عنوان مثال می توان به فوکویاما اندیشمند سیاسی اشاره کرد که گفته است: عنوان" انقلاب کبیر" را باید از فرانسه گرفت و این عنوان را روی انقلاب اسلامی گذاشت.

وی با بیان آنکه هیچ انقلابی بیش از ده سال نتوانسته است پایدار بماند و به اهداف خودش برسد جزء انقلاب اسلامی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه سال 94 اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری رمز ماندگاری انقلاب را در جمع مردم قم بیان کردند و اگر آنها را به کارببریم، می توانیم راه انقلاب را به راحتی طی کنیم.

ابراهیمی افزود: گفتن سخن حق، رهبری واحد، محور قراردادن مسائل اساسی و به حاشیه بردن مسائل فردی و اینکه دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل است برخی از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

وی در ادامه حاکمیت ارزش های دینی و اخلاقی، مردمی بودن انقلاب، همه جانبه بودن انقلاب اسلامی، نفی غرب و شرق و مستقل فکرکردن(شعار نه شرقی و نه غربی ) و همزمان بودن وجه ایجابی و وجه سلبی(اینکه حکومت شاهنشاهی باید برود و چه حکومتی بایدجایگزین آن شود) را از دیگر مولفه های انقلاب اسلامی دانست.

ابراهیمی در پایان با اشاره به آنکه دشمن از سال 57 تاکنون، کارشکنی ها و توطئه هایی انجام داده است تا مسیر انقلاب را بهم بزند که نمونه آخر آن فتنه سال 88 بوده است و هشت ماه یک نبرد جانانه اتفاق افتاد، افزود: آمریکا یک راهبرد اساسی برای تغییر ساختار انقلاب اسلامی دارد و از سه راه استفاده می کند: یکی از راه نفوذ، دوم بی ثبات سازی که با انتخابات قصد تغییر ساختار سیاسی را داشتند که نمونه آن فتنه سال 88 بود و سوم کنار گذاشتن قواعد انقلاب و تهی کردن آن که متاسفانه در داخل کشور برخی صحبت از عقلانیت سیاسی می کنند و می گویند که نگاه انقلابی و دوران انقلابی تمام شده است در صورتی که مقام معظم رهبری بارها از انقلابی عمل کردن، انقلابی بودن و ماهیت انقلابی صحبت کردند.
ارسال نظرات