خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مسابقات تیراندازی، والیبال و فوتسال در بهمن و اسفند سال جاری

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی تیراندازی، والیبال و فوتسال در بهمن و اسفند سال جاری در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۳۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

غلامرضا دهنوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اعزام تیم تیراندازی کانون بسیج بیرجند به مرحله دوم مسابقات تیراندازی زمستانه کشوری خبر داد و اظهارداشت: شرکت کنندگان در این مسابقات جهت کسب سهمیه قهرمانی کشور و اردوهای انتخابی تیم ملی به مصاف رقیبان کشوری خود می روند .

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش تفنگ بانوان سیده فاطمه حسینی، رشیده واحدی، مرضیه مومن و راضیه حاجی پور هستند، افزود: دربخش تپانچه بانوان شیرین حسین آبادی و در بخش تفنگ احسان سلمانی در این رقابتها حضور خواهند داشت .

وی ادامه داد: این رقابتها در دو بخش مردان و زنان در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و29 بهمن ماه در محل سالن هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

دهنوی از برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال خبر داد و عنوان کرد: مرحله استانی این مسابقات در سطح نواحی برگزار شده و تیم های والیبال از قاین و فوتسال از بیرجند به مسابقات کشوری اعزام خواهندشد.

وی عنوان کرد: این مسابقات از سوم تا هفتم اسفند ماه سال جاری در تهران برگزارخواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها