خبرهای داغ:
در راستای تعمیق معنویت برگزار شد؛

حضور آیت الله حسینی قزوینی در یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم

نشست اعتقادی یگان حفاظت از شخصیت های سپاه استان قم با حضور آیت الله حسینی قزوینی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۳۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

حضور آیت الله حسینی قزوینی در یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسینی قزوینی طی سخنانی در یگان حفاظت از شخصیت های سپاه استان قم ایراد کرد، اظهار داشت: فضایلی که در شان حضرت زهرا(س) نقل شده در شان هیچ کس حتی حضرت علی(ع) نقل نشده است. لذا با توجه به آیات و روایات باید گفت حضرت زهرا(س) دارای شخصیتی والا و بالا بوده اند و همین طور است که حضرت نبی مکرم اسلام(ص) در شان حضرت زهرا سلام الله علیها می فرمایند "فاطمه بضعه منی"که حتی اهل تسنن در کتب خود به این حدیث و احادیث دیگر در شان حضرت زهرا(س) اشاره فراوان نموده اند.

مدیر شبکه جهانی ولایت بیان نمود که پیامبر گرامی اسلام فرمودند:"امت من در آخرالزمان به هفتاد وسه دسته تقسیم می شوند که یک دسته از آنها اهل نجات هستند و نیز فرمودند هرکس بدون امام از دنیا برود باشد به مرگ جاهلیت مرده است."لذا فضایلی که پیامبر اکرم (ص) برای حضرت زهرا(س) نقل می فرمایند ملاک حق و باطل بودن بعد از رحلت پیامبر(ص) می باشد.

وی گفت: در حالیکه پیامبر اکرم(ص) فرمودند"هرکس فاطمه(س) را غضبناک نماید مرا غضبناک نموده و هر کس مرا غضبناک نماید خدا را غضبناک نموده است." با این سفارش بعد از رحلت پیامبراسلام(ص) خاندان عصمت و طهارت مورد تهاجم نامردانی قرار گرفت که نمی خواستند از ولایت اثری باقی بماند.

حسینی قزوینی بیان داشت: ما در مناظرات با وهابیت خبیث تنها ذکر فضایل حضرت زهرا(س) را تیر خلاص جهت محکوم نمودن آنها می دانیم. ذکر فضایل حضرت زهرا س) چنان قوی است که مفتیان وهابی زمانی که مناظرات به ذکر قضیه و فضایل آن حضرت می رسند آنها خود را در بن بست می بینند و هیچ راه فراری برای خود نمی یابند. لذا ما در ایام فاطمیه باید برداشت هایمان فاطمی باشد تا بتوانیم راه سعادت را برای شیعه رقم بزنیم.

وی ضمن تاکید بر حفظ خطبه حضرت زهرا(س) بیان نمود: خطبه حضرت زهرا در مسجد پیامبر جهت دفاع از ولایت و مولا امیرالمومنین(ع) است و یک دنیا معارف در آن نهفته است که ائمه علیهم السلام نیز تاکید بر حفظ آن توسط فرزندانشان داشتند و حفظ این خطبه می تواند افتخاری برای بچه شیعه ها باشد. حضرت در آن خطبه چنان بر سر مهاجر و انصار فریاد می زند و می فرمایند "فراموش نمودید سخن پیامبر اکرم(ص) را درغید خم در مورد حضرت علی(ع) که فرمود هرکس من مولای او هستم علی مولا و مقتدای اوست، آیا پدرم بعد از واقعه غدیر خم برای کسسی بهانه ای گذاشت "این پیام صدیقه طاهره در دفاع از ولایت برای عصر ما می باشد که از ولی امرت تا پای جان دفاع نما. لذا لبه تیز هجمه های شبکه های ماهواره ای بر روی مرجعیت و رهبری می باشد و دشمن سعی و تلاش بر این دارد رمز موفقیت شیعه را از آنها بستاند و ما باید زهراوار در حوزه تخصصی خودش از مرجعیت و رهبری دفاع نماید.


ارسال نظرات