خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

راهیان نور مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی است

حیدری گفت: استقبال مردم در بازدید از مناطق جنگی و میثاق با شهدا در وجود دشمن دلهره و ترس بوجود می‌آورد و در حقیقت راهیان نور همچون رژه جنگی و مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۶۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

حجت الاسلام محمد حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: فلسفه حضور در اردوهای راهیان نور، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و لمس سختی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.
 
 

وی افزود: استقبال مردم در بازدید از مناطق جنگی و میثاق با شهدا در وجود دشمن دلهره و ترس بوجود می‌آورد و در حقیقت راهیان نور همچون رژه جنگی و مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
 
 

حجت الاسلام حیدری گفت: راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می‌کند، روحیه‌ای که نیاز امروز ماست، روحیه‌ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا در جامعه زنده می شود.
 
 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای مردمی از لحاظ کمی و کیفی است واین امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است و  در حقیقت این جمع مردم که به برکت شهدا در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند تجلی اتحاد ملی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است و بسیج فکری فرهنگی با هدفی مشترک تشکیل می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات