خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهی:

آنان که راه حل برون رفت از مشکلات کشور را در تعامل جهانی می دانند سخت در اشتباهند

نشست عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج حصرت مریم(س) با حضور جمعی از مربیان و سرگروه ها و بسیجیان فعال در پایگاه حضرت فاطمه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۹۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

آنان که راه حل برون رفت از مشکلات کشور را در تعامل جهانی می دانند سخت در اشتباهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام پناهی با اشاره به اینکه تمام دستوراتی که از معصومین به ما رسیده طبق برنامه های الهی است افزود: اگر بر اساس این برنامه عمل کنیم عاقبت بخیر می شویم و این عاقبت بخیری نیز در گرو اطاعت از رهبری است.

وی با بیان اینکه فرامین ولی فقیه نیز مطابق قرآن است، به ضرورت اطاعت پذیری مسئولان کشوری اشاره کرد و بهترین میانبر برای شناخت انتخاب اصلح را، میزان اطاعت پذیری آنان از رهبری دانست.

پناهی با تمسک به قرآن و انطباق آن با نیازهای حکومت اسلامی، ویژگی های فرد اصلح را تبین کرد و گفت: هرکجا از ولایت اطاعت کنیم پیروزی از آن ماست و هرگاه از خط فاصله گرفته شود، آن جا روزنه ای برای نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام پناهی تاکید کرد: اطاعت پذیری برای مسئولینی که در مراکز تصمیم گیری کشور هستند، حساسیت بیشتری را می طلبد و فرمان پذیری باید با تمام ابعادش عمل شود و مسئولین بداند ولایت پذیری درعمل است نه فقط به زبان جاری شود.

وی در این خصوص گریزی به بحث اقتصاد مقاومتی زد و تصریح کرد: آنان که راه حل برون رفت از مشکلات کشور را در تعامل جهانی می دانند و قطعا منظورشان در ارتباط با آمریکا خلاصه می شود سخت در اشتباهند و راه را به راهه رفتند.چرا که تنها در بخش اقتصادی ضربه های سنگینی متحمل کشور شده که نمونه آن واردات بی رویه هست که مشابه آن در کشور تولید می شود، از لوازم خانگی گرفته تا آب معدنی، مربا و... با این وضعیت تا کجا می روند؟

پناهی با بیان اینکه، سکان مجدد قدرت به دست آن  ها، زنگ خطری است که اگر مجدد تکرار شود اقتصاد کشور زمین گیر خواهد شدتصریح کرد: آمریکای خبیث با سوء استفاده از مذکرات، درصدد فلج کردن زیر بنای اقتصاد کشور و ابستگی تحت سیطره خود است و در این دوره نیز تمام تلاش خود را می کند تا فردی که با آنها هم سو باشد پیروز انتخابات شود.

خاطرنشان می شود در این مراسم ابراهیمی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز حضور داشت.

ارسال نظرات