خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قم:

روحیه "دشمن‌ستیزی" مدافعان حرم در راستای تحقق ظهور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با یادآوری تعبیر امام خمینی (ره) از انقلاب گفت: انقلاب امروز ما به تعبیر امام (ره) نور است و دشمن از انتشار این نور در جهان هراسان شده و برای مقابله با حق و حفظ اقتدار خود را به همه تجهیزات مجهز کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۲۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
روحیه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با اشاره به هدف و آرمان راستین تشکیل حکومت اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پرچم‌دار و بسترساز ظهور امام زمان (عج) است و ازاین‌رو تاکنون قربانی بیشترین توطئه‌ها شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه مبارزه میان حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نماد حق و تحقق‌بخش درستی و راستی در جهان در مقابل جریان‌های انحرافی قرار گرفته که این خود عامل بسیاری از مخالفت‌های استکبار جهانی شده است.

اکبری ریشه‌کن کردن ظلم و زیاده‌خواهی استکبار جهانی را زمینه‌ساز ظهور دانست و تصریح کرد: آمریکا به‌عنوان نماینده شیطان و جریان باطل در عصر جدید نخستین مخالف جمهوری اسلامی است و از هیچ‌گونه تلاشی برای سرکوب‌کردن این انقلاب کوتاهی نمی‌کند.

وی با یادآوری تعبیر امام خمینی (ره) از انقلاب گفت: انقلاب امروز ما به تعبیر امام (ره) نور است و دشمن از انتشار این نور در جهان هراسان شده و برای مقابله با حق و حفظ اقتدار، خود را به همه تجهیزات مجهز کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم از فهم استکبار از همراهی و همدلی امت و رهبری خبر داد و افزود: بزرگ‌ترین هراس دشمنان انقلاب از این همدلی و همراهی بوده و می‌دانند مقام معظم رهبری تنها رهبر ملت ایران نبوده و امام همه امت جهان اسلام است و همه چشم‌ها و امیدها به این سمت دوخته‌شده است.

وی مخالفت‌های دشمنان از به قدرت رسیدن و بالا رفتن توانایی دفاعی و موشکی ایران را ناشی از واقعیت این رهبری در جهان اسلام دانست و عنوان کرد: دشمنی که احساس می‌کرد جهان یک دهکده است و خود کدخدای آن، نمی‌تواند هیچ قدرت بازدارنده‌ای را مقابل خود بپذیرد و می‌خواهد هر طور که دوست دارد در جهان حکم‌رانی کرده و ظلم کند و این در حالی است که جوانان ما هر روز در زمینه‌های علمی و نظامی به افتخارات جدیدی دست پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات