خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گالیکش به مناسبت دهه کرامت برگزار شد/ تصویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت دهه کرامت با حضور امام جمعه محترم شهرستان، معاون فرماندار و نیروهای اداری، نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان گالیکش برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۸۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد دلبری، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گالیکش که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد اظهار کرد: دهه کرامت دهه ای مناسب برای ترویج اخلاق رضوی است که باید ازبرنامه های آن بویژه در امام زاده محمدبن موسی الکاظم (ع) سبز قبا به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی افزود: هدف دشمن ایجاد جنگ روانی و ایجاد دوقطبی بین مردم و مسئولین است. باید وحدت را سرلوحه خودمان قرار بدهیم و همدلی و هم‌زبانی را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام دلبری ادامه داد: باید به فکر تقویت جبهه مقاومت باشیم، باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم. باید بین نیروهای مسلح و دولتمردان هماهنگی باشد که در همین راستا سران سپاه با رئیس‌جمهور دیدار داشتند.

وی اظهار داشت: حضرت امام (ره) باوجود مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و این شجره طیبه اکنون در بین ما به‌عنوان امانت است لذا باید قدر این انقلاب را بدانیم و نگذاریم اتفاقاتی که در مشروطیت رخ داد در انقلاب ما هم رخ بدهد.

امام‌جمعه گالیکش در خصوص حمایت از مظلومان جهان گفت: امروزه می‌بینیم که چطور به مردم مظلوم فلسطین ظلم و ستم می‌کنند و آن‌ها را مورد هجوم خودشان قرار می‌دهند و راه مسجدالاقصی را به روی نمازگزاران می‌بندند و در میانمار مسلمانان را به شهادت می‌رسانند که ما این‌ها را محکوم می‌کنیم.

خبرنگار خبرگزاری بسیج صادق فرامرزی
ارسال نظرات
پر بیننده ها