خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) :

خواب غفلت مسئولین در امضاء سند2030 / جوانان آتش به اختیار مانع اجرای سند شوید/ در برابر تهاجم فرهنگی منفعلانه برخورد نشود

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: سند 2030 که توسط بعضی از دولتمردان در همین مملکت امضا شد به نظر به خواب غفلت رفتن امضا کنندگان بود و اگر کسی در ذهن خودش افکار پیاده کردن این سند ننگین را داشته باشد بیداری شماها را می طلبد.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۱۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی(ویژه پسران) ضمن تبریک میلاد علی بن موسی الرضا(ع) اظهارداشت: کمتر انقلابی را ما در تاریخ سراغ داریم که در مقابل همه این سختی ها نزدیک چهار دهه قد علم کرده باشد.

وی عنوان کرد: 36 هزار شهید دانش آموز و بیش از 200 هزار جوانی که این انقلاب را بیمه کردند ثمره ماندگاری انقلاب هستند. آنها از نفس افتادند که ما به راحتی نفس می کشیم.

 اکبرپور ادامه داد: امروز خطر نفوذ به مرزهایمان نزدیک به صفر است و اگر هم درصد ناچیز احتمالی وجود داشته باشد سینه سپر کرده هایی  داریم. آنچه ما را تهدید می کند خطر نفوذ بر مرز نیست بلکه مغز جوانان ما امروز مورد تهدید قرار می گیرند.

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: امروز افسران صحنه جنگ نرم شما هستید.  پنج روز سرمایه و وقت گذاشتید تا در آینده سفیران هدایتی باشید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه شما هشت سال دفاع مقدس را ندیدید ولی بدانید، بخوانید و بیندیشید افزود: شهدای مدافع حرم درصدی از آن جان فشانی را امروز به صحنه تصویر می کشند.

وی با بیان اینکه  وارثان آن زمان امروز من و شما هستیم  ما گرد و خاک سنگرهای خوزستان و گرمای آن، سرمای زیر 40 درجه کردستان را ندیدیم ولی امروز به مراتب صحنه جنگ متفاوت تر شده است.

اکبرپور ادامه داد: امروز حرارت 50 درجه خوزستان ممکن است خاکریزش در خیابان ، کوچه ، خانه حتی در کیف و جیب من و شما پیدا شود. اینجاست که پاسداری از ارزش ها امروز وظیفه من و شماست.

وی با بیان اینکه مبارزان و مدافعان جنگ فرهنگی امروز من و شما هستیم اظهارداشت: تهاجم فرهنگی دفاع فرهنگی لازم دارد.  پشتوانه قوی که مکتب و مذهب ما دارد.

چرا باید خیلی از جاها منفعلانه برخورد کنیم؟ چرا تهاجم فرهنگی نداریم؟

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)  با بیان اینکه چرا باید خیلی از جاها منفعلانه برخورد کنیم؟ همیشه حمله کنند ما دفاع کنیم؟  عنوان کرد:  در جنگ نظامی اسلام به ما اجازه نمی دهد که شروع کننده باشیم ولی تهاجم فرهنگی چرا نداشته باشیم؟ چرا همیشه دست بالا بگیریم که فلان شبهه در فلان سایت و شبکه  مطرح بشود بعد ما به دنبال این باشیم که جواب بدهیم؟

وی با بیان اینکه پشتوانه قوی داریم وهسته ها و گروه هایی می توانیم تشکیل بدهیم تصریح کرد: ما هرچه میدان را خالی کردیم برای دشمن میدان باز تر می شود و هرچه ما نفوذ کردیم عرصه برای دشمن ما تنگ تر می شود.

اکبرپور با بیان اینکه امروز می طلبد به سلاح روز مسلح باشید ابراز داشت: یک روزی در خرمشهر و آبادان مرز نظامی داشتیم امروز مرز نظامی ما صد ها کیلومتر از مرز های ما دور شده است درون کشور عراق و سوریه است.

 وی با اشاره به اینکه  کج اندیشان و بداندیشانی ممکن است گاهی خرده گیری کنند متذکر شد: رهبر انقلاب فرمودند که اگر در آنجا دفاع نکنیم باید در کرمانشاه و همدان دفاع کنیم پس مرزهای نظامی ما رد مرز شده است.

آنچه خطر است مرز اندیشه و احساسات پاک جوانان ما است

 معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: آنچه خطر است مرز اندیشه و احساسات پاک جوانان ما است لذا باید بیدار باشیم و دیگران را بیدار کنیم که اگر خوابمان برد بدانیم که سنگر ما توسط دشمن فتح شده است.

وی خاطرنشان کرد:  در دفاع مقدس گاهی اگر یک مقدار کوتاه می آمدیم میدیدیم دشمن دارد پیشروی می کند معمولا جایی ضربه خوردیم که آمادگی کمتر داشتیم. دشمن هم دنبال روزنه ای برای نفوذ میگردد.

اکبرپور خطاب به فرماندهان آتی واحدهای بسیج دانش آموزی اظهارداشت: گاهی ممکن است بعضی از مسئولین حتی دچار خواب غفلتی بشوند اینجاست که میطلبد یک جوان بسیجی آنان را از خواب غفلت بیدار کند.

وی تصریح کرد:  سند 2030 که توسط بعضی از دولتمردان در همین مملکت امضا شد به نظر به خواب غفلت رفتن امضا کنندگان بود و اگر خدای ناکرده کسی در ذهن خودش افکار پیاده کردن این سند ننگین را داشته باشد بیداری شماها را می طلبد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت:  آتش به اختیار یعنی زمانی که دیدید نهادهای فرهنگی ما در خواب هستند یا خودشان را به خواب زدند و نمی توانند از پس معضلات فرهنگی بر بیایند اینجا جوان متدین، انقلابی، ولایی و بصیر نقش آفرینی می کند.

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: شما افسران صحنه جنگ نرم هستید همچنان که در جنگ سخت خوش درخشیدند آنها جان دادند ما نیز باید در جهت استقلال کار کنیم و از دین، شرف، عزت و استقلال خودمان دفاع کنیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها