خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان:

زیارت امام رضا(ع) همچون زیارت پیغمبر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان گفت: امام رضا(ع) پاره تن رسول خداست و زیارتش همچون زیارت ایشان است .
کد خبر: ۸۸۹۷۲۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام سلمان پور مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان در خصوص میلاد امام رضا (ع) در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : مدینه هنوز رخت عزای امام صادق(ع) را به تن داشت که گلی در باغ ولایت شگفت و دوباره لبخند شادی را به خاندان نبوت هدیه کرد.

وی افزود:  یازدهم ذیقعده سال 148 ه ق روز ولادت پیشوای هشتم امام رئوف ، علی بن موسی الرضا  است. امامی که مهربانی اش زبانزد است . دردمندان از او شفا می گیرند . آرزومندان آرزوهیشان را به پنجره فولادش دخیل می بندند و عارفان بر سر سره معرفتش می نشینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان حرم امام رضا(ع) را باغی از باغهای بهشت عنوان و گفت: حرم مطهرش مردمان را از سراسر جهان به دیدارش می کشاند و هنگام وداع تنها آرزویشان بازگشت است. او پاره تن رسول خداست و زیارتش همچون زیارت ایشان است .

حجت الاسلام سلمان پور خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) فرمود بزودی پاره ای از تن من در خراسان دفن می شود ، هیچ غمگینی او را زیارت نمی کند مگر اینکه خدا غم از دلش بزداید و هیچ زائر گنهکاری مگر اینکه خدای تعالی گناهانش رابیامرزد .

وی در ادامه افزود: امام رضا(ع) درباره پاداش زیارتشان فرمودند: هر کس مرا در طوس زیارت کند روز قیامت در سه جایگاه به یاریش می شتابم و او را از شدت آن سه مورد آسوده می کنم اول هنگامی که نامه های اعمال به دست راست یا چپ تحویل داده می شود  دوم هنگام عبور از صراط سوم هنگام سنجش اعمال.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها