امام جمعه مامونیه:

یادواره 423 شهید شهرستان زرندیه برگزار می‌شود

امام جمعه مامونیه از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در هفتم شهریورماه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا تنها دعوت از عده‌ای میهمان و سخنران و مسئولان نیست بلکه هدف کلی که اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: ۸۸۹۷۷۳۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهر مامونیه جلسه هماهنگی یادواره 432 شهید شهرستان زرندیه با حضور مسئولان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در دفتر امام جمعه شهر مامونیه برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان زرندیه در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: 432 شهید در آسمان پر فروغ شهرستان زرندیه می‌درخشد که آبرو و اعتبار مردم شهرستان هستند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: همه ما از جمله مسئولین باید نسبت به تعهد و وظیفه‌ای که در قبال شهدا داریم تمام تلاش خود را برای هر چه باشکوه برگزار شدن چنین برنامه‌هایی انجام دهیم تا با اجرای موفق و تاثیرگذار این گونه یادواره‌ها بار دیگر یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده کنیم.

امام جمعه شهر مامونیه تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا تنها دعوت از عده‌ای میهمان و سخنران و مسئولان نیست بلکه این هدف در ادامه رسیدن به هدف کلی که اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است، قرار دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه اید تلاش کنیم تا راه شهدا شفاف و روشن باقی بماند، گفت: مسئولان باید نسبت به برگزاری یادواره شهدا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با همفکری سپاه شهرستان زرندیه یادواره شهدای این شهرستان هفتم شهریورماه مصادف با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) برگزار خواهد شد .

در انتهای جلسه حاضران به خصوص نمایندگان خانواده‌های معظم شهدا با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات و همچنین یادآوری نقاط قوت و ضعف یادواره‌های شهدایی که در سال‌های قبل برگزار شده بود مسئولان برگزار کننده را راهنمایی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات