خبرهای داغ:
در صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی گالیکش عنوان شد:

لزوم آموزش های همگانی در کاهش جرائم

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گالیکش گفت: آموزش های همگانی ، تعامل با سپاه و بسیج و شوراهای محل نقش مهمی در کاهش جرائم در سطح شهرستان داشته است.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، سرگرد علی تجری صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گالیکش اظهار کرد: هفته ناجا از 13 مهرماه  با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه ،امنیت یک نعت الهی است که در اختیاربشر قرار داده شده است آنقدر مهم است که حضرت ابراهیم قبل از هر چیزی  از خداوند برای مکه امنیت را می خواهد.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: یکی از راه های امنیت تعامل مردم با پلیس و بالعکس می باشد، در شش ماهه اول سال اقدامات پیشگیرانه مهمی انجام شد و آمار جرائم را کاهش داد، آموزش های همگانی تعامل با بسیج و سپاه  و شوراهای محل در کاهش جرائم نقش مهمی را دارند به طوریکه آمار معتادین و توزیع کننده های مواد مخدر هم کاهش پیدا کرده است.

حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش نیز در این مراسم ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشته و گفت:  قطعا امنیتی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی هیای نیروی زحمت کش نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی هستیم .

وی افزود: این آرامشی را که می بینیم بعلت آن است که نیروی انتظامی عملکرد خوبی داشته است، مردم صاحب اصلی نظام هستند و خدمت به مردم و انجام وظیفه به نحو احسن  باید در راس همه ی امور باشد .

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: اگر امنیت و راحتی مردم تامین شود مردم همواره برای پایداری این نظام تلاش می کنند و امنیت پایدار در جامعه محقق نخواهد شد مگر باحضور مردم، اگر از مردم استفاده کنیم و رابطه دو طرفه برقرار شود برپایی امنیت دو برابر خواهد شد.

خسروی ابراز کرد: رضایت مردم زمانی تامین می شود که مردم امنیت کاملی داشته باشند .

امام جمعه شهرستان گالیکش نیز گفت : کسانی که در راه حق قدم برمی دارند ، عاقبت به خیر می شوند.

وی ضمن تبریک بمناسبت  هفته نیروی انتظامی ، از زحمات شما نیروی مسلح بویژه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نود و گفت :  اصل حق و ریشه آن که واقعیت دارد در بهشت است و اهل حق بهشتی هستند و باطل در جهنم است و اهل باطل جهنمی خواهند بود . قیام امام حسین (ع) بر پایه حق شروع گردید و آن هایی که راه حق را در پیش می گیرند عاقبت به خیر می شوند و آن هایی که گام به راه باطل بر می دارند به زندگی ذلت بار تن داده اند.

امام جمعه گالیکش بیان داشت: امام حسین(ع) شهادت در راه خدا را بهترین مرگ ها می پندارند و برای احیاء کردن حق و احیای امربه معروف و نهی از منکر و بر پا داشتن نماز  قیام نمود و از جان خود گذشت.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) نیز این انقلاب را بر مبنای حق و احیای حق پای گذاری نموده است و به تاسی از  قیام عاشورا شروع نمود و به پیروزی رسانید .

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها