خبرهای داغ:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح مطرح کرد:

لزوم اشراف اطلاعاتی ناجا نسبت به تهدیدات منطقه و استان کرمانشاه

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح، بر داشتن اشراف اطلاعاتی به تهدیدات استان کرمانشاه توسط نیروهای ناجا و مجهز شدن به تکنولوژی روز توسط آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۸۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی،  دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح  صبح امروز چهارشنبه در جمع کارکنان انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی، نیرویی سربلند، سرافراز، مقتدر، مومن، هوشمند، کارآمد، مردم دار و مردم یار است.

 

وی افزود: فرماندهی ماموریت های انتظامی و مرزبانی با توجه به گستردگی جغرافیایی استان، ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشوری ناامن و همچنین تنوع طوایف و قومیت ها بسیار دشوار است.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح  تاکید کرد: مدیریت امنیتی سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار از ماموریت های اصلی شماست، لذا باید وظایف قانونی خود را به خوبی بشناسید.

 

سردار رحیم صفوی افزود: اشراف اطلاعاتی نسبت به تهدیدات استان و آینده نگری را تقویت کنید و به تکنولوژی های روز مجهز شوید.

 

وی گفت: حوادث در کشور ما از نوع "غیرمترقبه" است، بنابراین آمادگی عملیاتی در نیروهای مسلح پس از اشراف اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی برای ضربه به دشمن نیازمند شجاعت و دقت هستند.

 

رحیم صفوی تاکید کرد: پیشگیری به موقع و قبل از وقوع و شناسایی آسیب های اجتماعی منجر به ناامنی از دیگر شاخص های مهم در انجام موفقیت  آمیز ماموریت های پلیسی است.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح  گفت: پلیس کشور ما در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.

 

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی نباید دچار روزمرگی شود و همواره باید به دنبال دستیابی به فناوری های نوین و ارتقای سطح آموزش باشد.

 

رحیم صفوی تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نسبت به مجرمان و متخلفان با صلابت و قدرت اقدام و ارتباط مستقیم خود با بدنه جامعه را حفظ کند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت:  نیروی انتظامی باوجود ماموریت های متعدد و با توجه به آسیب ها، تهدیدات و موقعیت استان خوشبختانه از توان و قابلیت بالایی برخوردار است.

 

سردار منوچهر امان الهی افزود: بر اساس شاخص های تعیین شده، اقدامات بسیار خوبی برای حفظ نظم و امنیت انجام شده است.

 

وی ادامه داد: کارکنان انتظامی با تعهد و دلسوزی در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش خواهند کرد.

ارسال نظرات