خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد؛

کارگاه آموزشی باهدف آموزش و معرفی گونه های پرورشی آبزیان در شیلات گلستان

کارگاه آموزشی آشنایی با ترکیب گونه های پرورشی آبزیان و نحوه پرورش آنها در استخرهای دو منظوره آب چاه کشاورزی به مدت یک روز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۵۱۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، مهندس محمود سقلی با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اهمیت بالای استفاده بهینه از منابع آبی و بهره وری بیشتر و همچنین وارد نمودن استخرهای دومنظوره در چرخه تولید آبزیان، برگزاری چنین دوره ی آموزشی در برنامه کاری شیلات استان قرار گرفت که خوشبختانه با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: این دوره با هدف آموزش و معرفی گونه های پرورشی آبزیان با تاکید بر پرورش ماهیان گرمابی (کپور، آمور)، نحوه تغذیه کپور ماهیان در شرایط استخرهای ذخیره و روش های نوین پرورش برگزار شد.

معاون آبزی پروری شیلات استان در پایان گفت: بهره برداری بهینه از استخرهای دو منظوره آب کشاورزی، رعایت نکات بهداشتی و اصول ساخت استخرها از مهم ترین موضوعاتی بود که در این کارگاه به آن پرداخته شد.

گفتنی است کارگاه آموزشی یک روزه «آشنایی با ترکیب گونه های پرورشی آبزیان و نحوه پرورش آنها در استخرهای دو منظوره آب کشاورزی»، با آموزش کارشناسان شیلات و برای جمعی از پرورش دهندگان و کشاورزان جدیدالورد استان برگزار شد.

خبرنگار افتخاری بسیج خانم محدثه جعفری

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها