خبرهای داغ:
امام جمعه گالیکش:

مردم در یوم الله 13 آبان جواب محکمی به یاوه گویی های ترامپ دادند

امام جمعه گالیکش: مردم ما در یوم الله 13 آبان جواب محکمی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و استکبار جهانی دادند.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجه الاسلام والمسلمین دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه سیزدهم آبان ماه ‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، ضمن خیرمقدم گویی به مردم،مسئولین و دانش آموزان و... بیان داشت: امروز روز یوم الله 13 آبان است که مناسبتهای بسیاری از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و به شهادت رساندن دانشجویان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی امریکا که اگر همه ی این مناسبتها را در کنار یکدیگر قرار داد فقط یک جمله حاصل میشود و آن جمله روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تاسی جستن به آیات قرآن و سیره پیامبران و ائمه اطهار آمدند و با حضور شما مردم این انقلاب را به پیروزی رساندند و این نظام مقدس را در اختیار من و شما قرار دادند،لذا اصل استکبار ستیزی ریشه ی قرآنی دارد و باید آن را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم و فقط حالت شعاری نداشته باشد،این اصلی است که همیشه بوده و هست و هیچ زمانی تغییر نخواهد کرد.

امام جمعه شهرستان گالیکش بیان داشت: معلوم است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نمی خواستند این شجره طیبه را ببینند،این نظام والا را مشاهده کنند،از همان روزهای اول با انواع و اقسام دسیسه ها و نیرنگ ها به دنبال این بودند که جلوی رشد انقلاب را بگیرند،حوادث دهه ی اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن تحریم های ظالمانه علیه ملت ما گویای همین مطلب است و این را تایید می کند.
حجت الاسلام دلبری اذعان کرد: لذا در شرایط فعلی که مشاهده میشود جبهه استکبار که با شکست مفتضحانه در عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی روبه رو شده است و دیدند پیروزی نهایی ازآن نظام مقدس اسلامی است و دیگر آنکه امروزه مشاهده میکنند وحدت، همدلی، همزبانی، دیپلماسی فعال، سیاست های منطقه ای، تقویت توان دفاعی کشور در تمام ابعاد و نفوذ ایران اسلامی را در منطقه... اینها عواملی است که باعث اقتدار این نظام مقدس شده است.
امام جمعه گالیکش افزود: انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده ای را به این ملت ارائه کرده است،در دولت های مختلف از اول انقلاب اسلامی تاکنون هر دولتی که آمده است خدمت شایانی را به این مردم و این نظام ارائه کرده است و ما باید اینها را مد نظر داشته باشیم،هر چه که تاکنون محقق شده است بخاطر حضور شما مردم است که همیشه در تمام صحنه ها حضور داشتید.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و استکبار جهانی گفت: مردم ما در یوم الله 13 آبان جواب محکمی به آنها خواهند داد و ما امروز بحمدالله آن را مشاهده کردیم.
حجه الاسلام دلبری خطاب به مردم و مسئولین خاطر نشان کرد: امروزه آمریکا به دنبال نابودی دنیای اسلام  است، اول اینکه ایجاد شکاف داخلی بین مردم و حاکمیت که این دو را از هم جدا کنند و باید مراقب باشیم و دوم ایجاد شرایط تحریمی جدید و افزایش فشارهای بیرونی بمنظور تبدیل مولفه های اجماع ساز و قدرت ملی که به موضوعات مورد اختلاف و مناقشه،مردم ما این را میدانند.قریب به چهل سال است مردم ما به انواع و اقسام شیطنت های آنها آشنا بوده و هستند.
امام جمعه گالیکش در پایان روز سیزدهم آبان را روز بیعت مجدد با ولایت،روز بیعت مجدد با امام و شهدا و رهبر عظیم الشان انقلب اسلامی و روز تبری جستن از استکبار دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار خواندند و فرمودند لذا در آستانه اربعین حسینی افتخار میکنیم که حسینی هستیم و سرباز ولایتیم و و بزرگ ترین اجتماع مسلمانان را در آن روز در آن سرزمین(کربلا) خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها