خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

یک سوم شهدای بشرویه دانش آموز هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: از تعداد 154 شهید شهرستان بشرویه تعداد 46 شهید دانش آموز هستند.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۳۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان ایام حزن و اندوه ماه صفر و اربعین حسینی را تسلیت گفت.

وی بیان کرد: پیاده روی اربعین حسینی همایشی باشکوه از تمامی مسلمانان جهان است و نشا دهنده اقتدار اسلام می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: در این ایام بایستی بیش از هرزمان وحدت خود را حفظ کرده و از اختلافات دوری کنیم چرا که دشمنان اسلام تصمیم بر تفرقه افکنی در این مراسم بزرگ مسلمانان داشته و وظیفه ماست که هوشیارتر عمل کنیم.

سرگرد خبازی همچنین هفته بسیج دانش آموزی از هفتم لغایت سیزدهم آبان ماه را گرامی داشت.

وی گفت: 8 آبان ماه نیز روز نوجوان و سالروز شهادت حسین فهمیده است، همان نوجوان شهیدی که علی رغم سن پایین، فهم و عقیده ای بزرگ داشت.

سرگرد خبازی اظهار داشت: ما نیز در شهرستان بشرویه در زمان جنگ تحمیلی نوجوانان و دانش آموزان بسیاری داشتیم که برای دفاع از مرزوبوم خود از جانشان گذشتند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم شهدای ما در بشرویه نیز دانش آموزان هستند افزود: از تعداد 154 شهید شهرستان بشرویه، 46 شهید دانش آموز هستند که هوشیارانه در جبهه های جنگ علیه باطل مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه همچنین سیزدهم آبان ماه را که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 بود را نیز گرامی داشت.

سرگرد خبازی خطاب به دانش آموزان گفت: شهدا در آن زمان برای امنیت و آرامش ما به جبهه های جنگ رفتند لذا وظیفه دانش آموزان امروز این است که در این آرامش به وجود آمده به خوبی درس خوانده و قله های موفقیت را فتح نمایند.

وی اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا و الگو قرار دادن آنها نیز از دیگر وظایف دانش آموزان امروز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: ایستادگی ، بصیرت، ولایتمداری و مقاومت نیز درس هایی ست که بایستی دانش آموزان از شهدای دانش آموز بگیرند.

سرگرد خبازی از همگان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان ماه مانند هرسال مشت محکمی بر دهان امریکا و استکبار جهانی بکوبند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها