فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

رنگ‌آمیزی 20 هزار مترمربع فضای آموزشی در طرح اردوهای هجرت اراک/اجرای 100 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: امسال 20 هزار مترمربع فضای آموزشی در سطح شهرستان اراک توسط جهادگران بسیجی رنگ‌آمیزی شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۲۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ظهر امروز در نشست نخبگان بسیج دانش‌آموزی با نماینده و جمعی از مدیران شهرستان اراک با اشاره به تعداد حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی فعال در سطح شهر اراک گفت: در شهرستان اراک 4 حوزه مقاوت بسیج دانش‌آموزی در بخش خواهران و برادران در حال فعالیت هستند.

وی افزود: قریب به 15 هزار نفر عضو بسیج دانش‌آموزی در ناحیه یک اراک در حال فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک عمده فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی را اردوی‌های آمادگی دفاعی عنوان و تصریح کرد: این اردوها هم در سطح عملی و هم تئوری با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

پاسدار رضایی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها گفت: آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با موارد نظامی از جمله اهداف این اردوها است. همچنین در بخش فرهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار دارد که سهمیه امسال این شهرستان برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب 5 هزار نفر است.

وی افزود: اردوهای طرح هجرت که با حضور دانش‌آموزان جهادگر به منظور عمران و سازندگی در طول تابستان برگزار می‌شود بخشی دیگر از فعالیت‌های بسیج در حوزه دانش‌آموزی است که امسال 20 هزار مترمربع فضای آموزشی در سطح شهرستان اراک توسط جهادگران بسیجی رنگ‌آمیزی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه امسال 100 عنوان برنامه در سطح شهرستان اراک به منظور گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شده است، گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، برگزاری نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری‌و ورزشی با مسئولان، اجرای مسابقات مقاله‌نویسی، برگزاری آیین صبحگاه مشترک، نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از این برنامه‌های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات