خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام در بازدید از شهرستان زلزله زده قصرشیرین:

اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد و پس از آن همه تلاش مسئولان، معطوف به اسکان دائم و ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان می‌شود
کد خبر: ۸۹۵۶۸۶۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محسن رضایی امروز جمعه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده شیرین آب قصرشیرین، خواستار اهتمام بیشتر مسئولان برای رفع مشکل اسکان موقت زلزله زدگان شد و اظهار داشت: بحث اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد و پس از آن همه تلاش مسئولان، معطوف به اسکان دائم و ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان می‌شود.

وی هدف از بازدید خود از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه را تهیه گزارش از روند خدمت رسانی به زلزله زدگان و ارائه آن به محضر مقام معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: در جریان این بازدید، مشکلات و کمبودهایی مشاهده شد و سعی بر این است این معضلات رفع و خدمات بهتری به زلزله زدگان ارائه گردد.

رضایی خواستار توجه بیشتر دولت به بحث اشتغال و رونق کسب و کار در قصرشیرین شد و گفت: بسته شدن مرز پرویزخان، تهیه ساز و کارهای لازم برای ازسرگیری اعزام دوباره زائران به عتبات عالیات از طریق مرز خسروی و طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح می‌شود.

وی مرز خسروی را بهترین مسیر جایگزین برای اعزام کاروانی زائران به عتبات عالیات دانست و گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باید مورد توجه بیشتر دولتمردان قرار بگیرد و از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این راستا استفاده شود.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: مشارکت و همدلی اقشار مردم و دولت در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بی نظیر است و امتحان و درسی بزرگی برای مسئولان بود.

ارسال نظرات