مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

خدمت‌رسانی بی‌وقفه بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در مناطق زلزله‌زده/نصب 119 کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تاکنون تعداد 119 کانکس ثابت وسیار برای اسکان موقت زلزله‌زدگان در منطقه نصب شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۱۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

سرهنگ پاسدار علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: تاکنون تعداد 119 کانکس ثابت وسیار برای اسکان موقت زلزله‌زدگان در منطقه نصب شده است.

وی افزود: تعداد کانکس‌های نصب شده به منظور سرویس‌های بهداشتی 42 عدد و 28 حمام سیار برای بحث بهداشت در این مناطق نصب شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله با بیان اینکه استان مرکزی در ارائه خدمت به مردم مناطق زلزله‌زده رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: در حال حاضر تعداد 14 کانکس دیگر تهیه و در حال انتقال به کرمانشاه هستند و با نصب این تعداد کانکس بخش عظیمی از عملیات اسکان موقت انجام شده است.

سرهنگ پاسدار فراهانی با بیان اینکه با اعزام گروه‌های جهادی عملیات ساخت و ساز را در این 9 روستای دشت ذهاب که مسئولیت آن‌ها به سپاه روح‌الله استان مرکزی واگذار شده است، به زودی آغاز خواهد شد، گفت: به منظور تسریع عملیات ساخت و ساز تیم فنی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله از اواخر آبان‌ماه در مناطق زلزله‌زده مستقر و اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی مناطق تخریب شده کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات