خبرهای داغ:
پایگاه بسیج شهدای مدافع حرم:

هرگونه رفتار هنجارشکنانه محکوم است/کینه دشمنان نظام بار دیگر نمایان شد

پایگاه بسیج شهدای مدافع حرم با صدور بیانیه‌ ای رفتار‌های هنجار شکنانه تحت تاثیر القائات ضد انقلاب و نیروهای قلیل و بی‌ارزش سلطنت طلب را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۹۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه پایگاه  بسیج شهدای مدافع حرم آمده است: خبر آشوب و تخریب حسینیه‌های در شهرهای مختلف و آتش زدن کتیبه‌ها و پرچم‌های حضرت سیدالشهدا علیه السلام و پرچم مقدس ایران اسلامی، عکس‌های شهدا و... و همچنین اجتماع غیرقانونی و ساختارشکنی عده‌ای قلیل در عصر شهادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) در قم و اهانت به ارزش‌های اسلامی موجب تأسف فراوان است.

در این بیانیه تصریح شده است: این رفتار‌های هنجار شکنانه تحت تاثیر القائات ضد انقلاب و نیروهای قلیل و بی ارزش سلطنت طلب بیش از پیش نمایانگر کینه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، شیعی و حسینی ماست
لذا ما جوانان و سینه زنان مکتب حضرت سیدالشهدا علیه السلام 
این گونه رفتارها و توهین‌های سر زده از یک عده منافق و معلوم الحال به ارزش‌های شیعه و دینی اسلامی را محکوم کرده و از مسؤولان زیربط درخواست برخورد محکم و لازم با تمام این عناصر را داریم.
در این بیانیه آمده است: ضمنا جوانان و بسیجیان این هیأت در هر زمان و به امر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای حفظه الله برای حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تا زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقابله با این عناصر معلوم الحال و منافق، آمادگی لازم را دارد.

 
ارسال نظرات