خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

اقتصادمقاومتی راه حل مشکلات معیشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: راه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، مردمی کردن اقتصاد و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۹۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اصناف و بازاریان شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان دیدار کردند.

سروان فاطمی نسب در این دیدار اظهار داشت: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی همیشه وظیفه و تکلیف خود را به موقع تشخیص داده و به آن عمل کرده اند که نمونه عینی و واقعی آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم . اگر در طول این 40سال پس از پیروزی انقلاب هر روز با توطئه های  ونقشه های مختلف دشمن روبرو بودیم امروز دشمنان از روزنه اقتصاد وارد شده و سعی دارند  با جنگ اقتصادی ملت شریف ما را تحت فشار قرار داده و بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند.

وی افزود: علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوعات اقتصادی و تولید و اشتغال و اصل مهم اقتصاد مقاومتی متأسفانه هنوز تا تحقق کامل این مطالبات رهبری فاصله فراوانی داریم  داریم و امروز راه حل مشکلات معیشتی  و اقتصادی مردم ، مردمی کردن اقتصاد و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب است.

وی در پایان گفت: امید است اصناف و بازاریان درمیان همانگونه که تاکنون در جهت تحقق اهداف انقلاب حرکت کرده اند در آینده نیز با حضور و مشارکت فعال در برنامه های بسیج ضامن بقا و تقویت وحدت و امنیت در این شهرستان باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها