دبیرکل مجمع جهانی تقریب:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حکومت مهدوی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: سیر پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی و شکست داعش، همه آیات الهی هستند.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب در مراسم بزرگداشت دهه فجر و ایام فاطمیه در مسجد انقلاب ساوه گفت: سیر پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی و شکست داعش، همه آیات الهی هستند.

وی افزود: جهان با نظم پیش می رود و مردم ایران قطعا در این نظم جهان ماموریت دارند تا پرچمدار حکومت علوی امام زمان(عج) باشند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یقینا به نتیجه می رسد و روزگار فتح دور نیست ولی باید در سختی ها، افراد انقلابی واقعی شناخته شوند؛ اگر این تحریم ها و سختی ها نبود، چهره واقعی و سودجوی برخی چهره های متن انقلاب و مسئول اجرایی کشور مشخص نمی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در مدتی که مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در انگلستان بودم با عده ای از جوانان در طرحی به توزیع غذا برای گرسنگان پرداختیم و شاهد صف های بزرگ گرسنگان بودیم ولی رسانه غرب اجازه نمایش واقعیات محله های فقیرنشین نمی دهند.

وی افزود: غرب به هیچ وجه اجازه نمی دهد چهره واقعی آمریکا و انگلیس برای مردم ما مشخص شود، آمار بیکاری آنها واقعی نیست، آمار تجاوز در این کشورها بسیار بالا است و اکثر روحانیون کلیسا متهم به فساد هستند.

آیت الله اراکی با اشاره آمار بالای مسافرت ایرانیها تصریح کرد: حضور انبوه مردم ایران در پارکها و تفرجگاه ها نشان دهنده نشاط در ایران است.

وی افزود: در اجلاسی در کشور تونس یکی از اساتید مردم ایران را خوشبخت ترین آدمهای دنیا دانست زیرا در ایران شاهد امنیت برای زنان و حضور انبوه در پارکها بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) میوه دل پیامبر(ص) و هنرنمایی خداوند در خلق بشر است که براساس روایات این بانوی بزرگوار اسلام به هرچیزی راضی باشد خداوند هم راضی است.

وی افزود: عقل بشر توان شناخت حضرت فاطمه(س) را ندارد، هدف از جهان آفرینش، خلق بشری مانند این بانوی بزرگوار عالم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی با آدمهای خودساخته و مخلص برپا می شود و حضرت زهرا(س) بزرگترین منتظر ظهور فرزند منتقم خود هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات