خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان خبرداد ؛

اعزام بیش از600 نفر از مردم شهرستان گرگان به راهیان نور

سرهنگ دوم پاسدار دیلم رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان از اعزام بیش از 600 نفر از مردم این شهرستان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۷۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی رئیس ستاد راهیان نور سپاه ناحیه گرگان دراختتامیه جشنواره نقطه و تجلیل از خدام الشهدای راهیان نور شهرستان گرگان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزارشد اظهار داشت: بیش از 600 نفر از مردم شهرستان گرگان در نوروز 97 در قالب کاروانهای راهیان نور و خودروهای شخصی به مناطق عملیات 8 سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی درادامه افزود :راهیان نور بستر مناسبی است که فرهنگ ایثار و شهادت از یادگاران دفاع مقدس به نسل جوان سینه به سینه انتقال یابد.

دیلم با اشاره به اینکه شعار راهیان نور سال 97 ما ایستاده ایم است اذعان کرد : در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایستادگی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ثابت کردند که اگر در راه حق برابر آیه قرآن فاستقم کما امرت با شیم خداوند فتح و پیروزی را شامل ما خواهد کرد.

جانشین سپاه گرگان ادامه داد : رمز پیروزی ما در دفاع مقدس خوب گوش کردن و خوب عمل کردن بود وآن روز(دفاع مقدس)رزمندگان ما به فرامین امام خوب گوش دادند و به آن جامه عمل پوشاندند و سرنوشت جنگ را عوض کردند و دشمن متجاوز را تنبیه و سرجای خود نشاندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : امروز اگر میخواهیم در عرصه های مختلف کشور موفق شویم باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و ضمن ایستادگی در مقابل زیاده خواهی مستکبرین با اتکا به نیروهای مومن انقلابی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها