فرماندار اراک:

«خانه جوانان» مختص قشر خاصی نیست/تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت خانه جوان شهر اراک

فرماندار اراک گفت: خانه جوانان مختص قشر خاصی نیست بلکه همه جوانان در سطح شهر می‌توانند از آن استفاده کنند و از خدمات یکسان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۶۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بختیاری فرماندار اراک در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اراک با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی فرماندار اراک گفت: همه مسئولین باید تحقق شعار سال را سرلوحه کار خود قرار دهند و با حمایت کردن از کالای ایرانی چرخه اشتغال را در جامعه فعال کنند.

وی ادامه داد: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را باید در بین مردم ترویج داد چرا که لزومی ندارد هموطنان از کالاهای خارجی استفاده کنند و سبب اشتغال آنان باشند در صورتی که جوانان ایرانی بیکار هستند.

فرماندار اراک تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی توصیه خیلی مهمی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید ویژه‌ای دارد که اگر این حمایت صورت بگیرد قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نیز حل خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته جوان بیان کرد: 8 تا 15 اردیبهشت‌ماه هفته جوان نامگذاری شده است که از همه دستگاه‌های مربوطه خواستاریم تا برنامه مفید و ثمربخشی را برای جوانان در نظر بگیرند.

فرماندار اراک تصریح کرد: در سال گذشته خانه جوان برای جوانان شهرستان اراک راه‌انداری شد و خوشبختانه امسال یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خانه جوانان با کیفیت بهتر در نظر گرفته شده است.

بختیاری گفت: خانه جوانان مختص قشر خاصی نیست بلکه همه جوانان در سطح شهر می‌توانند از آن استفاده کنند و از خدمات یکسان بهره‌مند شوند.

وی افزود : جوانی اگرچه طولانی نیست اما دوره درخشانی است و آثارش در طول زندگی مشخص می‌شود پس باید از این دوران به نحو احسنت استفاده کرد.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: شهرداری با توجه به امکانات و مزایایی که دارد می‌تواند در هفته جوان نقش پررنگی در راستای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها از جمله فراهم نمودن وسایل ایاب و ذهاب، نصب بروشور و بنرها در سطح شهر و در نظر گرفتن جایزه برای جوانان، داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات