خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

لازمه نظام، وحدت بر محور ولایت است

امام جمعه طبس گفت: لازمه نظام ما در این برهه حساس، وحدت به محور ولایت است، اگر مسئولین ولایتمداری را پیشه خود کنند قطعا باعث پیشرفت خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۶۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: دست همکاری به سمت شما مردم و همه مسئولین دراز میکنم و من به هیچ گروه سیاسی وابستگی ندارم و ارتباطی هم با آنها ندارم نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا بلکه اصلاح طلب اصولگرایم.

وی افزود: سیل خروشان ملت، جریان انقلاب را به پیش می برد و در سال های مختلف انقلاب، مردم این را با جان و دل نشان دادند.

امام جمعه طبس ادامه داد: بر اساس اعتقادات دینی چنگ زدن به ولایت عین سعادت و خوشبختی و فاصله گرفتن از آن عین گمراهی است.

وی با بیان اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشیم، افزود: لازمه نظام ما در این برهه حساس، وحدت به محور ولایت است، اگر مسئولین ولایتمداری را پیشه خود کنند قطعا باعث پیشرفت خواهند شد.

خطیب جمعه طبس به دهه غبارروبی مساجد اشاره کرد و گفت: امیدواریم از مساجد و هم از دلهایمان غبارروبی کنیم، باید مساجد زیبایی داشته باشیم و نوجوانان و جوانان را علاقمند کنیم جذبه مسجد را بالا ببریم امکانات خدمات فرهنگی و رفاهی مساجد بالا برود و زمینه جذب جوانان باشد تا به دام فضاهای مجازی دشمن نیفتند که کمین خطرناکی است.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز لغو امتیاز تنباکو به فرمان مرحوم میرزای شیرازی اشاره کرد و بیان داشت: این جریان قدرت مرجعیت و ولایت فقیه را به رخ جهان کشید، در آن زمان که انگلستان به دنبال به استعمار کشیدن کشورهای اسلامی منطقه بود این عالم بزرگوار فتوایی داد که استعمال تنباکو حرام است و در حکم محاربه با امام زمان است و با این فتوا انگلستان را ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه دشمن اگر بداند ولایت عنصر تاثیرگذار است ساکت نمی نشیند، افزود: ولایت مطلقه فقیه یعنی اطاعت بی چون و چرا از مرجعیت، اگر این الم برپا بماند اسلام عزیز است.

امام جمعه طبس گفت: کشور ما در جزیره امنی به سر می برد و دیلیل آن مولفه ای جز ولایت فقیه نیست و رهنمودهای ولایت بود که باعث شد اسلام و انقلاب اینطور عزیز شود و بدانید قدرت مرجعیت قدرت بی بدیلی است.

وی با اشاره به موضوعات اخیر در خصوص برجام گفت: خروج آمریکا از برجام قابل پیشبانی بود و ترامپ از نوع لفاظی هایش دیوانگی خود را در دنیا به اثبات رساند.

امام جمعه طبس تاکید کرد: آنچه امروز در مقابل نظام سلطه بازدارنده است قوی شدن ملت هاست، هر مملکتی که قوی شود دشمن نمیتواند کاری انجام دهد و این وعده قرآن است.

وی ادامه داد: آنها که روزی مسئله هسته ای را بهانه قرار دادند و سپس موضوع موشک ها را بهانه کردند که اگر آنها را نیز موافقت میکردیم موضوع حقوق بشر و فردا و پس از آن بهانه های مختلف می گرفتند اما آنها با اصل نظام مشکل دارند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: روزی ایران نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده اما امروز ایران کشور مستقلی است که به فناوری هسته ای رسیده و در دوازده موضوع جز ۱۰ کشور اول دنیاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها