خبرهای داغ:

پیکر مطهر شهید «چلویی» در همدان تشییع شد

پیکر مطهر جانباز شهید «حاج امیر چلویی» جانباز 50 درصد دفاع مقدس در میان حزن و اندوه مردم شهیدپرور همدان تشییع شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۶۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

پیکر مطهر شهید «چلویی» در همدان تشییع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حاج امیر چلویی» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور مسئولین استانی، خانواده‌های معظم شهدا، همرزمان و مردم شهیدپرور و دارالمجاهدین همدان برگزار شد.

جمع از فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم روحانی و معنوی که یادآور خاطرات سال‌های شور و حماسه در یادها بود، حضور داشتند و تابوت منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران پیکر همرزم خود را بر دوش گرفتند و با او وداع جانسوزی داشتند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با حضور گسترده خود در مراسم تشییع ضمن تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بر پاسداری از راه نورانی شهیدان سرفراز تاکید کردند.

این مراسم از ساعت 9:30 صبح در میدان باباطاهر همدان از مقابل درب سپاه انصارالحسین(ع) آغاز شد و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید توسط  آیت‌الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، مردم شهیدپرور همدان پیکر مطهر شهید «چلویی» را تشییع کردند.

جانباز شهید «چلویی» از سرداران و بنیانگذاران سپاه همدان که به عنوان مدیرکل بنیاد جانبازان همدان، مسئول بنیاد تعاون نیروی زمینی سپاه، مسئول خدمات کارکنان سپاه مرکز و مسئول آماد پشتیبانی سپاه همدان خدمت و ایفای نقش کرده بعد از 5 سال بستری و تحمل درد و رنج جانبازی در روز صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است؛ مراسم ترحیم و گرامیداشت این شهید والامقام نیز امروز از ساعت 21:30 در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات