خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:

حلقه های صالحین همچون سدی از بسیجیان محافظت می کند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: حلقه های صالحین می تواند همچون سدی آهنین از بسیجیان در برابر حوادث و آسیب های اجتماعی و مضرات فضای مجازی محافظت کند.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

 مسئول تعلیم و تربیت سپاه  ناحیه عشایری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، در خصوص حلقه های صالحین اظهارداشت:  شجره طیبه صالحین تحول عجیبی در بعد تربیتی در بین آحاد بسیجیان ایجاده کرده و این تحول تربیتی باید توسط مربی و سرگروههای صالحین ارتقاء پیدا کند.

 

حجت الاسلام همتی در ادامه با اشاره به نقاط قوت شجره طیبه صالحین گفت: اگر حلقه های صالحین به صورت منظم برگزار شود می تواند همچون سدی آهنین از بسیجیان در برابر حوادث و آسیب های اجتماعی و مضرات فضای مجازی محافظت کند.

 

وی افزود: بهترین روش در برگزاری حلقه های صالحین از دیگاه متربیان ارتباط چهره به چهره می باشد که با این روش حضور بسیجیان در سطح پایگاه و حلقه های صالحین افزایش پیدا می کند و همین ارتباط چهره به چهره به رفتار حسنه تبدیل خواهد شد.

 

  وی در ادامه گفت: سرگروه و مربی به عنوان الگوی اعضاء حلقه های صالحین می باشند، پس نیاز است که مربی و سرگروه از نظر اخلاق، رفتار و ولایتمداری در جایگاهی قرار بگیرند که اعضای حلقه از آنها الگو برداری کنند.

ارسال نظرات