خبرهای داغ:
فرماندار سرپل ذهاب:

شهدای15 خرداد آغاز گر حرکت نهضت انقلاب اسلامی هستند

فرماندارسرپل ذهاب با بیان اینکه شهدای15 خرداد آغاز گر حرکت نهضت انقلاب اسلامی هستند،گفت: شخصیت تاریخی امام خمینی (ره) با قیام خود، در اسلام برگی زرین به ثبت رسانده است وهمواره در اسلام ناب محمدی(ص) نام ایشان نیز می درخشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۹۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب،  ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: شخصیت تاریخی امام خمینی (ره) با قیام خود، در اسلام برگی زرین به ثبت رسانده است وهمواره در اسلام ناب محمدی(ص) نام ایشان نیز می درخشد.

 

وی افزود: مردم دیار 15 خرداد با قیام خونین خود پشتیبانی علنی و عملی خویش را از امام خمینی(ره) به اثبات رسانده و آغاز گر حرکت نهضت انقلاب اسلامی شدند.

 

فرماندارسرپل ذهاب با بیان اینکه قیام 15 خرداد مبدأ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در 15 خرداد سال 59 عده ای مردم با گذشت از جان و مال خود، و برای دفاع ازولایت، و لبیک گفتن به فرمان امام خمینی(ره) قیام کردند ونخستین حرکت در جریان پیروزی نهضت اسلامی  به ثبت رساندند.

 

وی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی  برای حفظ و نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و الخصوص شهدای 15 خرداد باید بکوشیم واین مناصب که به برکت خون این شهیدان به دست ما سپرده شده است به نسل های آینده انتقال دهیم.

 

ارسال نظرات