خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی :

امروز لباس رزم ما بر تن اصحاب رسانه است / دست برتر در فضای مجازی باید رزمندگان اسلام باشند

سرهنگ پاسدارعبدالله عین علی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و اصحاب رسانه استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: مطبوعات در پیروزی انقلاب نقش بی نظیری داشته اند و تا به امروز در معرفی انقلاب و حفظ دستاورد های آن بر افکار عمومی داخل و خارج از کشور تاثیر بسزایی داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

امروز لباس رزم ما بر تن اصحاب رسانه است / دست برتر در فضای مجازی باید رزمندگان اسلام باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدارعبدالله عین علی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و اصحاب رسانه استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: مطبوعات در پیروزی انقلاب نقش بی نظیری داشته اند و تا به امروز در معرفی انقلاب و حفظ دستاورد های آن بر افکار عمومی داخل و خارج از کشور تاثیر بسزایی داشته است.

عین علی در ادامه افزود: اگر توجه داشته باشیم دشمن در فضای مجازی و رسانه ، نقشه هایی را که آمریکا و اسراییل طراحی میکنند را پیاده میکند و از کشور های عربی تقویت مالی می شوند و همچنان به عنوان پیاده نظام از منافقین ضد انقلاب استفاده می کنند.

جانشین سپاه نینوا با بیان اینکه دشمن از دروازه رسانه دارد به افکار عمومی و به مقاصد خودش می رسد بیان کرد: امروز لباس رزم ما بر تن اصحاب رسانه است و باید در این راه جانفشانی کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری به وظابف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما در این زمینه کوتاه بیایم دشمن در این راه پیروز میشود تصریح کرد:در حال حاضر شب عملیات رسانه است و باید به فکر از خودگذشتگی باشند و در راه حفظ دستاورد های انقلاب گام بردارند و نقش وظایف دینی و انقلابی خود عمل کنند.

عین علی اظهار کرد: اصحاب رسانه نوک پیکان نیروهای انقلابی در مقابل دشمن هستند و ما ممنون آنان هستیم چون اگر دشمن تلاش کند توسط اصحاب رسانه به آن پاسخ داده میشود.

جانشین سپاه نینوا در پایان با بیان اینکه ما باید به کمک اصحاب رسانه بیایم خاطر نشان کرد: ما نباید بگذاریم در فضای مجازی دشمن قالب شود و دست برتر در این فضا باید رزمندگان اسلام باشند که در حال حاضر اصحاب رسانه رزمندگان صف اول هستند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها