خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن :

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در شهرستان بندرترکمن برگزار می شود/اعزام 20 گروه جهادی در این رزمایش

سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه شهرستان بندر ترکمن گفت:این رزمایش به استعداد دو گردان از گردان های بیت المقدس با پیام رزمایش اقتدار بسیج در سایه ی ولایت و خادمی بی منت مردم شریف شهرستان ترکمن می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۷۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه شهرستان بندر ترکمن در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 ، در قالب دو گردان از گردان های بیت المقدس در شهرستان ترکمن برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: نظام سلطه در خارج از مرزها که با بکارگیری گروه های معاند از مطالبات به حق مردم سو استفاده نماید و فضا را درون نظام اسلامی متشنج کند و لذا هماهنگی کامل همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی برای حمایت از مسئولان نظام  ضرورت دارد .

جعفریان هدف از این رزمایش را بالا بردن سطح آمادگی گردان های بیت المقدس و ایجاد روحیه و انگیزه انقلابی مضاعف در بین بسیجیان ، ایجاد وحدت ، انسجام ، همدلی ، ایجاد امید در بین مردم عزیز و فهیم و ولایت مدار شهرستان ، و همچنین باعث ایجاد رعب ،ناامیدی ، یاس در بین دشمنان انقلاب خواهد بود .

فرمانده سپاه بندرترکمن همچنین مقابله با جنگ اقتصادی، مایوس کردن دشمنان، نمایش دادن اقتدار ملت ایران و اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با نهاد های مختلف را در رفع مشکلات از اهداف دیگر این رزمایش خواند.

وی تصریح کرد: این رزمایش به استعداد دو گردان از گردان های بیت المقدس  با پیام رزمایش اقتدار بسیج در سایه ی ولایت و خادمی بی منت مردم شریف شهرستان ترکمن می باشد.

جعفریان در ادامه ابراز داشت: مرحله دوم رزمایش در قالب گروه های جهادی و با محوریت خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان انجام خواهد شد.  این مرحله از رزمایش از تاریخ 18  تا 29 شهریور در قالب 20 گروه جهادی به مناطق محروم از اقشار مختلف بسیج اعزام خواهد شد .

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها