خبرهای داغ:
بعد از ظهر امروز انجام شد ؛

نمایش اقتدار انقلابی های جوان در رزمایش خدمت علی آباد کتول+ تصاویر

رزمایش خدمت سپاهیان حضرت محمد رسول الله با حضور بسیجیان نسل اول تا چهارم انقلاب اسلامی همزمان با شهرستان های سراسر استان، در علی آباد کتول برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۸۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، رزمایش یک روزه اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس علی آباد کتول با هدف نمایش اقتدار بسیج و خدمت رسانی به نقاط حاشیه ای و محروم این شهرستان برگزار شد.

بسیجیان علی آباد کتول امروز این رزمایش را با قرائت دسته جمعی دعا برای سلامتی حضرت حجت (عج) آغاز کردند و سپس پای پیاده به گلزار شهدای گمنام پارک انقلاب این شهرستان رفتند و آنجا با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

نیروهای بسیجی نسل اول تا چهارم انقلاب امروز یک به یک در کنار هم صف کشیدند تا دژی مستحکم بسازند برای دفاع از نظام اسلامی در برهه ای از زمان که دشمن برای براندازی چشم طمع دوخته و تلاش می کند که چهل سالگی این انقلاب شکوهمند را نبینیم.

بسیجیان امروز با عبور از خیابان های علی آباد کتول به جوار امامزاده هارون روستای الازمن این شهرستان رسیدند و نواهایی که در پس زمینه عبور این نیروهای مخلص خدا از از بلندگوها پخش می شد، تداعی گر آن روزهای پر شور و نشاط دوران دفاع مقدس بود. 

دورانی که جوانان عاشورایی کمر همت بسته بودند تا از خاک میهن اسلامی دفاع کنند. حال نیز جوانان این مرز و بوم کمر همت بسته اند تا خدمتی بی منت را تقدیم مردم کشور کنند. خدمتی که امروز در رزمایش خدمت سپاهیان حضرت محمد رسول الله متجلی شده است.

سرهنگ مجید زمانی فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول معتقد است: اقتدار بسیج به حضور مخلصانه و تحت امر ولایت مطلقه فقیه در همه ی عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

یکی از بسیجیان نسل سومی حاضر در این رزمایش نیز اذعان می کند: بسیج از گذشته تا کنون همواره در خدمت انقلاب اسلامی بوده است. پدران ما این راه را آغاز کردند و ما نیز این اَلم را از آن ها تحویل گرفته ایم و آنقدر مقتدرانه در میان خود می پرخانیم تا آن را ان شاءالله به دست امام زمان (عج) برسانیم.

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

ashoraii1

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها