خبرهای داغ:
مسؤول روابط عمومی انتقال خون قم خبر داد

افزایش ساعات کاری پایگاه مرکزی انتقال خون قم

مسؤول روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم تصریح کرد: ساعات کاری پایگاه مرکزی این اداره کل در دو روز هفته افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۹۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸
افزایش ساعات کاری پایگاه مرکزی انتقال خون قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد نسرین فرد در گفتگو با خبرنگاران در قم ضمن اشاره به این مطلب اظهار کرد: این افزایش ساعات ارائه خدمات به هم استانی‌ها و همچنین زائران کریمه اهل بیت (س) با هدف تکریم ارباب رجوع و البته پاسخ به درخواست‌های مُکرّر آنان انجام شده و امید است که این خبر خوش در ایام سالروز ورود بانوی شفاعت و کرامت به شهر مقدس قم، کام همه ایثارگران و نوعدوستان را به شکلی دوچندان شیرین کند.

وی ادامه داد: بر اساس ساعات کاری جدید، پایگاه مرکزی این اداره کل که چندی پیش با نوسازی و افزایش ظرفیت نیز همراه بود در روز‌های یک شنبه و سه شنبه هر هفته کار خود را تا ساعت ۱۸ و به طور مستمر ادامه خواهد داد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم همچنین بیان کرد: بنابراین اکنون به اطلاع همه زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه (س) می‌رسد که پایگاه روح الله (ره) واقع در میدان روح الله مانند گذشته از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز‌های شنبه تا چهارشنبه و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه، آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان عزیز خواهد بود. در عین حال پایگاه مرکزی ۱۵ خرداد این اداره کل واقع در میدان جهاد، ابتدای بلوار ۱۵ خرداد نیز با ۹ ساعت افزایش ساعت کاری در هفته، به جز ساعات یاد شده، در روز‌های یکشنبه و سه شنبه نیز کار خود را تا ساعت ۱۸ و به صورت یکسره ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اختصاص منابع لازم و یا کمک خیّرین، امکان ساخت پایگاه پردیسان نیز برای اداره کل انتقال خون استان قم فراهم شود تا این اداره کل بتواند خدمات خود را برای اهالی قم و همچنین زائران آستان مقدس فاطمی (س) افزایش دهد.
ارسال نظرات