خبرهای داغ:

امام جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه

ماموستا محمدی درخطبه های نماز جمعه اهل سنت استان کرمانشاه عملیات ناجوانمردانه تروریستی چابهار را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۰۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا محمدی در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت این هفته کرمانشاه ضمن محکوم کردن عملیات ناجوانمردانه تروریستی روز گذشته در چابهار، اظهار داشت: هیچ انسانی به این عمل راضی نیست و هرکس نسبت به این گونه اعمال تروریستی رضایت داشته باشد یقینا شریک در جرم آن‌ها است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه شهدا را برادران و نگهبان آسایش و امنیت مردم دانست و تصریح کرد: این گونه اعمال تروریستی یقینا کار دشمنان خارجی کشور است که همواره در صدد توطئه علیه ملت ما هستند.

وی خطاب به تروریست‌ها، گفت: ای بی‌دین‌ها، ای بی‌ایمان‌ها از کشتن پاسداران، مرزبانان و نیروهای انتظامی ما چه عایدتان می‌شود؟ آیا این اسلام است؟.

محمدی با اشاره به توطئه‌های فراوان علیه اسلام در طول تاریخ، یادآور شد: دشمنی با اسلام همیشه بود و خواهد بود و کار دشمنان اختلاف‌افکنی و فاصله انداختن بین برادران دینی است و ما باید اجازه نفوذ به دشمن ندهیم و نیروهای نفوذی را شناسایی کنیم.

خطیب جمعه اهل سنت با تأکید براینکه اسلام از بین نخواهد رفت و پایدار خواهد بود، ادامه داد: آمریکا در برابر مقاومت اسلامی در منطقه کاملا شکست خورده است و ما باید برای پیروزی برادران خود و عزت اسلام دعا کنیم.

وی اظهار داشت: خداوند متعال را به خاطر بارندگی‌های اخیر شاکریم که موجب شادی مردم اعم از کشاورز و غیرکشاورز شده است.

محمدی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، گفت: مردم باید حتما زکات اموالشان را بپردازند که این امر موجب رحمت بیش از پیش الهی خواهد بود.

 

ارسال نظرات