خبرهای داغ:
صمصامی در گفتگو با دانشجو:

جهادگران بسیجی دانشگاه علوم پزشکی قم نوروز خود را در منطقه محروم دلگان سپری می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری اردوی جهادی در منطقه دلگان سیستان و بلوچستان و در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۶۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله صمصامی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در سیستان و بلوچستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: این اردو در منطقه دلگان از توابع ایرانشهر و با حضور ۵۲ نفر از کادر درمانی و اعضای گروه جهادی سفیذان سلامت درحال انجام است.

صمصامی با بیان اینکه نوبت دهی ک. غربالگری با کمک کمیته امداد استان پیش از تعطیلات نوروز انجام شده، افزود: با این حال ما محدود به افرادی که قبلا نوبت گرفته اند، نیستیم و اگر مورد جدیدی هم به گروه مراجعه کند، تحت درمان قرار می‌دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این گروه جهادی هشت یونیت دندان پزشکی جراحی، ترمیم و عصب کشی به منطقه برده اند و در کنار فعالیت‌های درمانی، برنامه‌های فرهنگی مانند برگزاری کلاس قرآن و احکام برای نوجوانان و کودکان نیز برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات ما در این اردو توزیع غذا است که با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم در ایام حضور گروه در منطقه پنح هزار وعده غذا بین نیازمندان توزیع می‌کنیم.

صمصامی با بیان اینکه این اردو با همکاری کمیته امداد، موسسه حضرت خدیجه (س)، سپاه و بسیج برگزار شده، گفت: توزیع میان وعده‌هایی مثل کیک، عدسی برای صبحانه، توزیع اقلامی مانند دمپایی و بسته‌های مواد غذایی از دیگر اقدامات ما در این اردو است.
 
وی با بیان اینکه در دو روز اول این اردو متخصصان ما ۳۱۵ مورد کشیدن دندان را انجام داده اند، گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هم برای خود بچه‌های گروه درنظر گرفته ایم که بعضا به دلیل بالارفتن تعداد مراجعه کنندگان اعضای گروه به بیماران رسیدگی می‌کنند.
ارسال نظرات