نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

کمک به سیل زدگان وظیفه ملی تلقی شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکل سیل در استان‌های لرستان و خوزستان یک موضوع ملی است که نیاز به توجه ویژه نیاز دارد و باید به عنوان یک وظیفه ملی به آن نگاه شود .
کد خبر: ۹۱۲۴۴۴۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی یک هزار و 700 بند و سد وجود دارد که احتیاج به رسیدگی دارند، اظهار کرد: بارش‌های اخیر در استان مرکزی رحمت الهی بوده و خسارت‌هایی که به دنبال آن ایجاد شده نیز به سبب غفلت‌ها بوده است .

وی افزود: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و دور سوم بارش‌ها باید با انجام اقدامات مناسب و اعلام فراخوان عمومی و دریافت کمک‌های مردمی شاهد کاهش خسارت‌ها باشیم تا بتوانیم دور سوم بارش‌ها را بدون هیچ مشکلی پشت سربگذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: زمین‌های استان مرکزی به صورت شن‌زار هستند و توانایی جذب آب را دارند، بعد از دور سوم بارش‌ها باید جلسه‌ای به منظور رسیدگی به خسارت‌های وارد شده به استان و بررسی موارد و عمران و آبادی برگزار شود تا موارد در آن به بحث گذاشته شده و بررسی‌های لازم صورت گیرد .

وی بیان کرد: مشکل سیل در استان‌های لرستان و خوزستان یک موضوع ملی است که نیاز به توجه ویژه نیز دارد و جدا از بحث خسارت‌های وارد شده در سیل‌های اخیر و افرادی که خانه و زندگی خود را در این حادثه از دست دادند باید به بحث لرستان و خوزستان که یک بحث ملی است توجه ویژه شود و کمک به آنها را یک وظیفه ملی دانست .

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه باید امکانات کشور به صورت حکیمانه برای کمک به این مناطق آسیب دیده بسیج شود، گفت: آب خوزستان فروکش نمی‌کند مگر آن که راهی برای خروج این آب و وارد شدن آن به دریا پیدا شود.

ارسال نظرات