رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان گفت: یک ماه از تخریب کامل پل‌عابر پیاده در تقاطع گلمکان جاده آسیایی، گذشته اما باتوجه‌به اینکه ساخت مجدد این پل مطالبه مردمی است تاکنون متولیان امر اقدامی نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۷۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلمکان، حمیدرضا نظام خواه در نشست علنی شورای اسلامی شهر گلمکان اظهار کرد: این پل محل امنی برای تردد شهروندان و روستاییان بخش گلمکان بود که براثر برخورد تریلی کاملاً تخریب و غیرقابل‌استفاده شده است.

 وی افزود: یک محدوده پیش‌بینی‌شده تا عابران پیاده بعد از تخریب پل برای گذر از عرض جاده از آن محدوده استفاده کنند؛ اما فاقد ایمنی و روشنایی لازم بوده و گاهی نیز زورگیری از افراد گزارش شده است.

 فرشاد عابدی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان اعلام کرد: برای ساخت این پل حیاتی باید سازمان راهداری هرچه سریع‌تر اقدام کند. تخریب این پل باعث شده عابران پیاده از میان خودروهای سواری که در جاده تردد دارند عبور کنند و این حرکت بسیار خطرناک است. .

 علیرضا گلمکانی، عضو شورای اسلامی شهر گلمکان نیز بیان کرد: اکنون ایجاد پل‌عابر پیاده دغدغه مردم بخش گلمکان و مطالبه اصلی از متولیان امر شده است.

 وی عنوان کرد: پل‌عابر پیاده تقاطع گلمکان نقش مهمی برای رفت‌وآمد اهالی گلمکان به گلبهار و مشهد و مسیر برگشت دارد .

 باقر باقری، عضو دیگر شورا تصریح کرد: رفت‌وآمد شهروندان گلمکانی و ساکنان ۱۲ روستای مسیر مدت یک ماه است به‌دشواری انجام می‌شود. ادامه این روند برای ساکنان و شهروندان نگران‌کننده است.

 رضا ضمیری، نماینده شهرستان گلبهار در شورای اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: موضوع احداث پل جدید توسط اداره کل راهداری از طریق شورای شهر و فرمانداری با اداره کل راهداری در میان گذاشته شده اما متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی سازمان راهداری صورت نگرفته درحالی‌که این موضوع ضرورت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار