رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان گفت: یک ماه از تخریب کامل پل‌عابر پیاده در تقاطع گلمکان جاده آسیایی، گذشته اما باتوجه‌به اینکه ساخت مجدد این پل مطالبه مردمی است تاکنون متولیان امر اقدامی نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۷۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلمکان، حمیدرضا نظام خواه در نشست علنی شورای اسلامی شهر گلمکان اظهار کرد: این پل محل امنی برای تردد شهروندان و روستاییان بخش گلمکان بود که براثر برخورد تریلی کاملاً تخریب و غیرقابل‌استفاده شده است.

 وی افزود: یک محدوده پیش‌بینی‌شده تا عابران پیاده بعد از تخریب پل برای گذر از عرض جاده از آن محدوده استفاده کنند؛ اما فاقد ایمنی و روشنایی لازم بوده و گاهی نیز زورگیری از افراد گزارش شده است.

 فرشاد عابدی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان اعلام کرد: برای ساخت این پل حیاتی باید سازمان راهداری هرچه سریع‌تر اقدام کند. تخریب این پل باعث شده عابران پیاده از میان خودروهای سواری که در جاده تردد دارند عبور کنند و این حرکت بسیار خطرناک است. .

 علیرضا گلمکانی، عضو شورای اسلامی شهر گلمکان نیز بیان کرد: اکنون ایجاد پل‌عابر پیاده دغدغه مردم بخش گلمکان و مطالبه اصلی از متولیان امر شده است.

 وی عنوان کرد: پل‌عابر پیاده تقاطع گلمکان نقش مهمی برای رفت‌وآمد اهالی گلمکان به گلبهار و مشهد و مسیر برگشت دارد .

 باقر باقری، عضو دیگر شورا تصریح کرد: رفت‌وآمد شهروندان گلمکانی و ساکنان ۱۲ روستای مسیر مدت یک ماه است به‌دشواری انجام می‌شود. ادامه این روند برای ساکنان و شهروندان نگران‌کننده است.

 رضا ضمیری، نماینده شهرستان گلبهار در شورای اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: موضوع احداث پل جدید توسط اداره کل راهداری از طریق شورای شهر و فرمانداری با اداره کل راهداری در میان گذاشته شده اما متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی سازمان راهداری صورت نگرفته درحالی‌که این موضوع ضرورت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها