خبرهای داغ:
با عنوان "لبخند بهار"؛

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در دانشگاه شاهرود گشايش يافت

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی با عنوان"لبخند بهار" در دانشگاه شاهرود گشایشیافت.
کد خبر: ۸۵۰۳۸۱۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی که در تالار شقایق های این دانشگاه برپا شده، آثار بیش از 20 نفر هنرمند شاهرودی ارائه شده است.

این نمایشگاه شامل دو بخش هنرهای تجسمی و صنایع دستی شامل نقاشی، خوشنویسی، سرامیک، چرم دوزی، نقاشی روی پارچه، جواهر سازی، سینگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.

میثم سالگی مسئول نمایشگاه، کارآفرینی از طریق صنایع دستی و آشنایی دانشجویان با هنرهای تجسمی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمامی محصولات ارائه شده در نمایشگاه فروشی است اظهار داشت: به دانشجویان تخفیف ویژه داده می شود.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در دانشگاه شاهرود از شانزدهم اسفندماه سال جاری گشایش و تا بیستم این ماه از ساعت 10 صبح تا شش بعد ظهر آماده بازدید علاقمندان است.

برگزاری کلاس های آموزش نرم افزار همکاران سیستم

دبیر انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه شاهرود از برگزاری کلاس های آموزش نرم افزار همکاران سیستم در این انجمن خبر داد.

سوسن کیانژاد افزود: برای کلاس های آموزش نرم افزار همکاران سیستم دو گروه 15 نفر در نظر گرفته شده و که کلاس های گروه اول از شنبه شانزدهم اسفندماه جاری در قالب 12 جلسه دو ساعته در سایت دانشکده صنایع مدیریت آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این دوره هفته ای سه جلسه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در ساعت 12 الی 14 برگزار می شود.

کیان نژاد اظهار داشت: محمود نیا از استادان حق التدریس رشته حسابداری و نماینده شرکت شتاپ پردازش پیشرو شاهرود مدرس کلاس های آموزش نرم افزار همکاران سیستم در انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه شاهرود است.

دبیر انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه شاهرود با بیان اینکه به افرادی که در این دوره از کلاس های شرکت می کنند از سوی شرکت شتاپ پردازش پیشرود شاهرود مدرک دریافت می کنند اظهار داشت: هزینه ثبت نام در کلاس ها را برای هر نفر 35 هزار تومان عنوان کرد.

وی در پایایان تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در دوره بعدی کلاس نیز از هفته اول بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار