خبرهای داغ:
امام جمعه گرمه گفت: حکومت آل سعود به پایان عمر خود نزدیک شده است و اگر آمریکا منافع خود در عربستان را در خطر ببیند خودش برای تغییر حکومت آل سعود اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۳۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام‌جمعه گرمه، حجت‌الاسلام والمسلمین گرمابی لغو قانون کاپیتولاسیون در تاریخ 23 اردیبهشت 57 از سوی ملت، دولت و مردم ایران را مشت محکمی به دهان آمریکای جنایتکار دانست و اضافه کرد: با لغو این قانون ملت ایران با تکیه بر اسلام و ظرفیت‌های درونی خود کشور را ساخت و روی پای خود ایستاد.

وی یکی از بدترین خصایص دولتمردان آمریکایی را خودبرتربینی و خودخواهی عنوان کرد و اظهار داشت: تحمیل بیش از 350 هزار شهید به ملت ایران و جنگ‌افروزی‌های مختلف در منطقه به خاطر منفعت‌طلبی دولتمردان آمریکا بوده است.

حجت‌الاسلام گرمابی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و رهبر انصارالله یمن گفت: حکومت آل سعود به پایان عمر خود نزدیک شده است و اگر آمریکا منافع خود در عربستان را در خطر ببیند خودش برای تغییر حکومت آل سعود اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نیز به غیرقابل‌اعتماد بودن دولت آمریکا پی برده‌اند و متانت آنها در مذاکرات برای این است که به جهانیان بفهمانند وعده‌های دولتمردان آمریکایی پوچ و بی‌ارزش است.

خطیب نماز جمعه گرمه راه نجات یمن را مقاومت و ایستادگی دانست و افزود: یکی از مهمترین برکات تجاوز عربستان به کشور یمن انسجام بیشتر بین گروه‌ها و مردم یمن است.

وی گفت: یکی از نکاتی که در چند روز اخیر دنیا را شگفت زده کرد اقدام شجاعانه خلبان ایرانی برای رساندن کمک‌های دارویی به ملت مظلوم یمن بود که موردتوجه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ملت‌های جهان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها